Spaghetti Bolognese met Franse Frietjes eroverheen... Okay, was maar, omdat ik niet kon kiezen bij een buffet... Maar was wèl erg lekker
Broodje: kaas met jam of appelstroop ham met sellerie salade of zoetzure saus filet americain met gekookt eitje en avocado banaan met honing banaan en pindakaas Spek en banaan jam met pindakaas philadelphia smeerkaas met jam smeerworst met mosterd rosbief,salsa en avocado en honing Krentebol: met smeerworst met salami met kaas Pannekoek: met spek en stroop met zoetzure saus en ham met kaas en jam En verder: andijviestampot met azijn sla met suiker macaroni pap ipv rijstepap rijst en aardappel doorelkaar prakken met jus frikandel met appelmoes ipv mayo of zo groene mango met zout Vis en vlees(surf en turf) wortel met citroen Als ik het zo bekijk zijn het bijna allemaal combinaties van zoet en hartig.
*kaas met stroop, das hier normaal, dat heet Cowboyspek Heerlijk!! *Smeerworst met stroop *pindakaas met honing (en dan de honing niet op de pindakaas tijdens t smeren maar op t andere sneetje zodat de honing een beetje in het brood trekt ) * vanillevla met hagelslag * Gebakken spiegelei op brood besmeerd met mayo, liefst nog wat brie meegebakken * Chocopasta met banaan op brood op een krentenbol ook heerlijk chocoladepasta. lekker zoet op zoet op ontbijtkoek pindakaas, heerlijk droog maar lekker buggles "dippen" in de paturain of andere kruidenkaas
Boursin met tabasco (echt heel erg lekker!) pindakaas met hagelslag pindakaas met banaan kaas met aardbeienjam leverworst met jam (of nog beter, met die duitse preitzelbeeren)
dit eet ik ook heel graag en is volgens mij niet zo gek toch?? Ik heb zelf niet echt rare combi's, maar wel 1 rare gewoonte: als ik paprikachips eet, moet ik er ook een hapje van een tucje bij.
Nee dat bedoelde ik ook eigenlijk te zeggen, dat mensen die combi's als raar opgeven, maar dat ik die eigenlijk helemaal niet raar vind....
* Paprika chips in de mond en dan een slok chocolademelk * kaas met jam op brood * appelmoes en mayo erdoor roeren (als saus voor bij de patat)
Appel in mijn mond en dan slokje melk erbij. Alle pasta's met rode saus moet een kwak mayo overheen. Of het nu pasta bolognese is of pasta salami rookkaas, zolang er tomatenpurree in zit, mayo erbij haha. Zie trouwens echt iiieeellgghh combi's voorbij komen bbrrr
- Pannenkoek met pindakaas en suiker - Wit puntje met een plakje kaas, een Amerikaanse hotdog & chili bean saus (Heerlijk, krijg er gelijk zin in!) 8) - Broodje pindakaas/jam - Bij chips altijd een sausje van mayo en curry... Hmm volgens mij was dat het wel... valt mee toch?
Ei met citroensap , feta en knoflooksaus in een mok doen Brood er doorheen kruimelen en eten maar!! Jammie Jammie