Hoi allemaal, Bij mijn zoontje heb ik toendertijd gewacht met testen tot mijn NOD uitbleef. Dit keer heb ik testen besteld bij zwanger en kids en ik las dat er staat dat ze 6 dagen voor NOD al te gebruiken zijn. Ik denk dan meteen huh?! Ik was van plan te wachten tot mijn NOD en denk ook niet dat ik 6 dagen van te voren al ga testen, maar ik ben wel benieuwd bij wie het inderdaad zo vroeg al iets aan gaf. Ik heb er sterk mijn vraagtekens bij (maar ik heb ook nog geen ervaring met die testen)
O echt? Mmmm..... Dat is het verradelijke als ze zoiets erbij zetten, nu word het dubbel moeilijk om te wachten tot mijn NOD haha. Had stiekem gehoopt te lezen dat het zo vroeg eigenlijk nooit positief geeft. Word mezelf verbijten denk ik, of dit weekend toch even wagen.
deze heeft bij mij vaker vals streepje gegeven. Werd op NOD gewoon ongesteld en later laten checken met bloedonderzoek. Ik gebruik ze niet meer!
Ik heb ze gebruikt bij mijn tweede zwangerschap, ook 5 dgn voor nod positief getest. Haha heel verleidelijk hè. Deze zwangerschap heb ik gewacht tot nod.
Nou ik heb er vanavond 8 dpo mee getest, maar niks te zien. Ik weet dan ook nog niet of dat ik wel zwanger ben, dus waarschijnlijk heb je niet veel aan deze info
Ik heb ze ook gebruikt en ze waren bij mij 5 dagen voor NOD positief. Ik heb met dezelfde urine ook een 2v5 van kv gedaan en ik vond die veel duidelijker!
Dankjulliewel voor de reacties. Gisteren getest en heel licht streepje. Nu maar even wachten en dan nog een keer testen.
Ik heb hier 2 dagen voor nod mee getest, er kwam n hoopvol licht streepje!! 1 dag voor nod zelfde verhaal alleen was kruidvattest negatief en ongesteld geworden.. Bij mij dus vals positief! Nooit meer die testen voor mij!
Wie zegt dat ze vals positief zijn? Wellicht was je inderdaad zwanger, maar 50% gaat voor je NOD nog mis. In jouw geval dus helaas mis gegaan, alleen als je pas op of na je NOD test, had je dit nooit geweten
Ja daarom ben ik eigenlijk niet van het testen voor nod, maar deze keer toch gedaan. Ik reken nog helemaal nergens op. Licht streepje zegt voor mij pas niks. Pas als mijn NOD is of als het streepje net zo gekleurd is als de controle streep. Heb nu ook niet meer getest.
Hi, Als ik naar deze testen zou moeten kijken... Was ik nu zwanger geweest! Al een aantal keren valse streepjes gehad, gebruik ze niet meer. Succes!