Rare cyclus-Binnenkort voor het eerst naar de gyn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meis28, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    FF is fertility friend ;) een site waar je je temp bij kan houden en die maakt er dan grafieken van etc! Als je op die link van haar klikt in haar handtekening dan kun je haar temp grafiek zien!

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Meissie morgen heb je je eerste afspraak bij de gyn toch? Ben je er klaar voor?

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Oooohh hihi :D
    Nouja, op deze manier word ik er ook steeds handiger in hihi.

Wat een grafiek zeg! Hoop tekens enzo.. Maar ik geloof dat ik hem wel redelijk goed begrijp! Maar net als Meis28 vraag ik me ook af wat die piek op het einde betekent. Ik zie er wel DPO bij staan.. Dus je hebt je eisprong gehad? En daarna een verhoogde temp.??

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oeh Oeh Oeh!

Ik stond hier net te springen. Dagenlang wittig, iets doorzichtig, maximaal 2-3cm rekbaar slijm gehad, waarbij ik de moed al ging opgeven (ik dacht dit slijm hoort vast niet bij de eisprong, daarvoor duurt het te lang) spotte ik net doorzichtig slijm, vergelijkbaar met elastiek en bungelde (jech) zo 5-6cm mee!

Ik begin weer moed te krijgen.. morgen maar weer verder zien!!:)

5. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Goed!! Ik heb t al dagen en eipijn maar de testen blijven negatief en temp laag. Volgens ff komt ie zaterdag dus nog even hoop ophouden...
    Catmommy gebruik je ovulatietesten of temperatuur je?

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Beide!
    Ovulatie testen heb ik een tijdje terug eens gedaan en deze was wit, geen streepje.
    Nu heb ik al een week een licht streepje, ook vandaag is het streepje licht.
    Nu ik het echte vruchtbare slijm heb moet die ovulatietesten wel vrij snel gaan aangeven dat mn ei er aan komt denk ik zo.

Maar ik vertrouw meer op het slijm en de temperatuur dan de testen.

Ik voerde vandaag trouwens in dat ik vandaag eggwhite slijm heb en vervolgens zegt FF doodleuk dat ik rond 6 December mijn vruchtbare dagen heb, dat zou pas over 2 weken zijn haha!

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hahahhaa catmommy!! Wat raar ja van FF! Ik zou ook maar meer kijken naar je bungelende slijm nu (!) dan FF of ovulatie testen. Die ovu testen zijn ook niet bij iedereen even betrouwbaar heb ik wel eens gelezen. Spannend hoor haha!

8. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Dop betekend dans past ovulation. Na je eisprong gaat je temp omhoog door een warmte enzym ofzo las ik laatst. Alleen aan je tem kun je zien of hij wel of niet gesprongen is.

Ja morgen mijn afspraak ik ben best wel nerveus... Had vanmorgen de verwijs brief opgehaald bij de ha en daar stond idd in vermoeden pco... Ook mijn "overgewicht" werd er in vermeld

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hmm extra spannend dus. Je zal t vanzelf morgen wel horen allemaal, maak je maar niet te druk vooraf! Gaat je man mee?

10. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Hihi ja Dpo ken ik!

Spannend zeg. Alvast heel veel succes!! Zal voor je duimen :)

11. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ja mijn man gaat mee. Hij vroeg met heel lief of ik nerveus ben. En probeert me ontzettend gerust te stellen.

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wat lief!! Veel succes morgen!! En je laat het ons wel weten naderhand he? x

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Dank je wel. Ik moet eerst weer werken dus al pas 's middags een berichtje kunnen plaatsen...

14. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    succes vandaag! Maar komt goed.

vandaag voor de 2e keer bloedprikken. En woensdag de uitslagen. Vorige cyclus was heel lang en als ik van hetzelfde uit zou gaaan zou vandaag m'n eisprong zijn maar niks....Ik word er moedeloos van. Ik snap dat t in de war kan zijnn na een bevalling, maar zonder baby is t heel frustrerend...

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Kan ik me indenken simmy! Op hoeveelste dag zit je nu van de cyclus? Kijken ze dan nu met t bloedprikken bij jou puur naar de progesteron waarden ofzo ivm eisprong? Ik krijg ook woensdag uitslag van mijn bloed test!

16. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik kwam je even succes wensen meissie86, succes!

17. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Nou ik heb dus pco.... Door het afvallen wss wel als beloning een eisprong gehad. Mijn baarmoederslijmvlies was mooi dik... Maar dat is dus afwachten wat er volgende week gebeurt. Of ik wordt ongi. Of niet natuurlijk maar dan met een posi test.

Ze verwacht wel dat mijn cyclus korter gaat worden. Mocht ik nou weer over zeven of acht weken weer niet ongi worden mag ik weer bellen.

18. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh balen van dat pco..! Maar het valt schijnbaar nog mee bij jou aangezien je niet zon achterlijk lange cyclus hebt, maar natuurlijk is alles na de 28 dagen al lang voor je gevoel :/. Wat zei ze verder? Je hebt dus wel een eisprong gehad, heb je ook geklust rond die dagen of weet je niet zeker wanneer ie was? Dan is t dus wel spannend ;) nu gewoon eerst zelf proberen dus

19. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ps viel het hele gebeuren mee vanmorgen? Was je man ook mee tijdens t onderzoek of in de wachtkamer gebleven?

20. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

T viel mij alles mee hoor. Tis een beetje gênant maar goed zij doen dit dagelijks dus daar moet je je geen zorgen over maken. Ze ging eerst met een eendennest kijken dat was niet heel prettig maar duurde maar heel kort.

Maandag ei gehad. Zaterdag en zondag geklust. Dus dat zit wel goed.

Doordat ik aan het afvallen ben zou mijn eigesprngen kunnen zijn. Baarmoeder slijmvlies was mooi dik dus zou heel goed kunnen. Nu maar afwachten. Zelf is beter dan met pillen die zijn ook weer van negatieve invloed op je slijm waar door de zaadjes niet goed kunnen zwemmen.

Deel Deze Pagina