Steken en misselijkheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sadieraven, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    #1 sadieraven, 7 apr 2013
    Laatst bewerkt: 7 apr 2013
    Hoi iedereen,

Ik had al eerder wat neergezet maar word nu toch onzeker van mezelf..
    Ik heb sinds gister dat ik ineens steeds zo misselijk ben en ging vanmiddag bijna spontaan over me nek :\ ik heb ook last van me tepels...
    Ik dacht afgelopen week mijn eisprong te voelen (die zou donderdag of eerder zijn) met rare krampjes en doen.
    Nu is sinds gisteravond en vooral vanochtend die kramp verhuist naar rechtonderin dichtbij me lies en is soms zo erg dat ik er helemaal beroerd van word... Mijn NOD is pas de 18e dus ongi zal het ook niet zijn :(

Kent iemand dit??

Groetjes

2. Ing88

Ing88 Lid

22 mrt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook je eisprong wezen....is wel goed teken dat je al iets voelt twee weken voor je nod. Komt goed..

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Ik vond het al vreemd dat de krampen niet weg gingen. Die kreeg ik woensdag dus dacht dit is me eisprong....
    Maar het was even weg en toen kwam het weer terug en sinds vanochtend echt zeurderig en vervelend rechtsonderin... Misselijkheid, me tepels, me buik, last van me darmen. Hmmm gaat goed... Ik ga niet super vaak naar de wc maar als ik ga komen er liters uit..
    Wacht maar even af tot de 18e dan hihi

4. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Hej Sadie, vervelend voor je. Echt lastig hè dat je nog een tijd moet wachten alvorens je zekerheid hebt. Ik vind je mankementjes zeker veelbelovend klinken. Aan de andere kant; ik zit precies in hetzelfde schuitje en heb gisteravond ook hier een topic over geopend. Kijk maar bij "gekke mankementjes ... zwanger?" (of zoiets).
    Hoop voor je dat het raak is!

Soms schijnt een warme kruik te helpen tegen die irritante steekjes, hoorde ik. (Kan je nog niet vertellen of het ook daadwerkelijk helpt, want zelf heb ik dit nog niet hoeven doen omdat ik het niet zo erg heb.)

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Hoi Jellebelle, ja het is idd erg vervelend als je dit heb. Of me lichaam neemt me in de maling of het is wel zwangerschap. Dus 50/50 zeg maar hihi
    We zijn er ook niet intensief mee bezig om een kind te krijgen maar ik zit ook niet aan de pil en gebruiken geen condoom, het is voor het zingen de kerk uitgaan maja we weten allemaal dat het dan ook raak kan zijn!
    Ik hoop het iig wel!

Hopen dat het bij jouw ook snel zal lukken!

Deel Deze Pagina