Een paar weken geleden toen ik ongesteld moest worden, heb ik alleen bruinverlies gehad, 5 dagen lang. Heel weinig. 2 testen gedaan, maar negatief. Nu zou ik dan tegen mijn ovulatie aanzitten of al ovuleren. Maar heb sinds vanmiddag hele lichte bruine afscheiding. Komt niets in mijn inlegkruisje, maar alleen bij afvegen. Kan dit tijdens ovulatie? Ik ben zo miep die zich gelijk weer overal druk om maakt natuurlijk. Als het zo raar blijft, bel ik de ha voor een afspraak.
Hé, Blijkbaar ben je dan toch ongesteld geworden... Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu dan? En ben je al lang gestopt met de pil? Ik heb er zelf weinig ervaring mee... maar er schijnen dames te zijn die een ovulatiebloeding krijgen... Ik heb het zelf nog nooit gehad en weet dus ook niet in welke mate je dan veel/weinig bloed verliest. Ik lijk wel een beetje in hetzelfde schuitje te zitten als jou... Mijn laatste menstruatie was ook geheel anders dan normaal; helemaal geen klachten, veel korter en veel meer bloedverlies...ook negatief getest voor nod. Nu zit ik normaal ook 3 dagen voor mijn ovulatie, ik gebruik ovulatietesten, maar voorlopig is daar nog niks duidelijks op zien. Terwijl ik normaal altijd op dag 17-18 mijn eisprong heb en vanaf cd14 oplopende streepjes krijg op mijn ovu-testen... Het maakt me ook wat onzeker hier! Hopelijk zijn er anderen die je wat meer kunnen vertellen!
Dank je wel voor je reactie meis. Ik wordt soms gek van mijn eigen lichaam. We zijn al ruim drie jaar bezig. En we hebben samen afgesproken dat als ik 37 wordt in juli, we ermee stoppen. Ik hoef geen polonaise aan mijn lijf. We hebben een gezonde dochter gelukkig. Het is wel heel moeilijk hoor. We willen zo graag. Ben zwaar ongesteld geweest. Hopelijk nu weer een normale cyclus. Ovulatiebloeding heb ik ook wel van gehoord. Alleen nog nooit eerder gehad. Hoop dat het snel raak mag zijn voor jou!