Hallo Ik heb een vraag. Wij proberen zwanger te worden van nr 2 nu heb ik op me meest vruchtbare dag geklust en ook na dat ik me eispriong gevoelt heb ook nog is geklust de 28 is me nod deze maand maar nu had ik vande week een hele zeurige pijn in me baamoeder beetjes ongi achter heb iemand een idee dat het al raak kan zijn ik hoor het wel groetjes carola
ook ik had die zeurige pijn, weet ook nog niet of ik zwanger ben kan pas testen 28 mei, maar je hebt geklust op de vruchtbaarste dag en na eisprong? na eisprong heeft namelijk geen nut meer want dan ben je te laat. je kan het beste de dagen voor de eisprong klussen
hoi neej ik heb me eisprong sn8 gevoelt rond uur of 2 en ben smorgens gaan klussen ik kan ook 29 mei testen 28 is me nod dus ben benieuwd
Hoi, ik heb ook echt een zeurderig gevoel in mijn buik/baarmoeder alsof ik ongesteld moet worden. Nu heb ik dit gevoel al sinds donderdag en afgelopen vrijdag had ik ongesteld moeten worden, maar het is nu zondag en nog steeds niks. Heb vanochtend een test gedaan en was helaas negatief. Dus ook nu wordt het weer afwachten.
hoi hoi macdee ik heb de zelfde pijn als jou en ook heb ik last van zere tepels en een zere onderrug. ik heb as. dinsdag mijn nod had omdat ik zoveel pijntjes had en dat in de eerste 3 rondes niet heb gehad een test gedaan die erg gevoelig is voor eigenlijk 6 dagen voor de nod maar die was negatief. nou weet ik wel dat dat nog niets wil zeggen maar ik ben erg benieuwd wat het nu gaat worden, succes ermee liefs my
Hey Colly, Ik heb ook last van mijn rug, maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. Zere tepels niet echt en toen ik de vorige keer zwanger was kon ik er niet eens aan denken, zo zeer dat ze deden. Mijn vriendin was 2 dagen over tijd en teste negatief en nog eens twee dagen later weer positief. Dat geeft toch weer moed! succes
jah klopt net of je elk moment ongi kan worden heel lastig is het om te wachten ik wil nog niet testen omdat ik bang ben voor een tegenvaller dus nog even gedult
Hoi hoi Hier nog 1 19 mei had ik een posi ovu test en hebben we flink geklust sinds een paar dagen heb ik af en aan flinke steken en ingi krampen bij mn baarmoede Soms als het heel erg is dan voel je ook aan de buitenkant van mn buik dat er binnenin wat gaande is over 9 dagen kan ik testen dus ben benieuwd
ja dat heb ik ook 16 mei (vrijdag ochtend) had ik me eisprong 2 dagen ervoor (woensdag avond) geklust. Nu heb ik al een week last van steken onder in me buik (rechts) ook heb ik heel erg last van me borsten,wat ik elke maand wel heb rond me eisprong maar niet zo erg als nu. Over 9 dagen ongeveer (weet het niet presies) kan ik testen Hoop voor ons allemaal dat de weg blijven!
heey meiden ook ik hoop dat de duivels weg blijven bij iedereen we moeten allen nog even wachten en dat weten we het wel spannend zeg, liefs my
Ik heb dat bijna elke maand T xal toch afwachten wezen Je kan zoveel klachten hebben en gewoon ongesteld worden alleen een test zal jullie vertellen hoe en wat
heey danjo daar heb je helemaal gelijk in maar toch is het anders want heb deze klachten de eerste 3 rondes niet geahd en nu wel dat wil natuurlijk ook helemaal niets zeggen dus idd even een testje afwachten, liefs my
Ik zit ook met die pijn in mijn onderbuik. Is heel vervelend en voelt alsof je enorm ongesteld bent...alleen je bent het niet. Ook tijdens het klussen doet het pijn (nog meer) Ik ben nu 10 dagen over tijd en heb al 3x getest. Alle negatief. Mijn cyclus is alleen heel vreemd dus ik weet officieel nooit mijn NOD. Dus ik zou er nog naast kunnen zitten. Ik merk wel dat ik enorm emotioneel ben (echt huilen om dingen wat ik normaal nooit zou doen) en ik ben een tijdje 's avonds erg misselijk geweest. Dat is nu wel weer weg. Spannend he... Hoop dat we allemaal een posi-test hebben binnenkort!
Hier nog een die wat klachten heeft. Het lijkt net of mijn darmen op hol zijn geslagen en een raar gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Tja, misschien houdt onze lichaam ons een beetje voor de gek.. Nog even aftellen en we weten het.. Spannend!
jah idd en me lichaam heb me best wel vaak voor de gek gehoude bij me eerste dochter wist ik vrijwel meteen ik zwanger was zat bij het water te vissen en kreeg een steek aan de linkerkant toen en mee schoot me te binne ik zwanger was haha best stom klinkt het maar heb toen thuis een test gedaan en was posie dus afwachten nu
hoi, ik heb ook vaak last van mijn borsten en pijntjes in de buik tussen de eisprong en ongie in. Maar van de week geklust en over 2 dagen eisprong,, maar het voelt toch anders nu. Het is net of er heel druk gewerkt word in mijn onderbuik. maar misschien verbeeld ik me dat ook wel.
Tjee, zo te lezen ben ik niet de enige, ik heb vanaf zaterdag al last van ongi krampen en steken(maar er helemaal niks te zien), zelf ook last van gassen van mijn darmen, normaal als ik ongi ben, slaan de darmen ook altijd op hol...ik zal dan toch moeten afwachten...spannend allemaal! Ben benieuwd wie er positief testje in de handen krijgt, ik gun het iedereen!
ik heb vandaag wel getest 6 dagen voor nod en heb een heeeeeeeeeeeeel licht vaag 2e lijntje maarja ik wacht eerst af tot een duidelijke test en geen ongi dan ga ik pas juigen
Oh wauw dat klinkt heel positief twigger! Mij is altijd gezegdm hoe licht het streepje ook is: je bent zwanger Gefeliciteerd!