rare cyclus na stoppen pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door boedie, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hier ook aan het wachten op menstruatie. Wat een rot gevoel. Ik kan mezelf echt helemaal gek maken. Ik ben gestopt met de pil en de eerste maand meteen na 28 dagen ongesteld 2e maand pas na 37 dagen. En nu zit ik vandaag op 37 dagen en nog niet ongesteld. Dus weer een langere cyclus
    Hopelijk word het ook weer korter.

2. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Ik ben in april gestopt met de pil en inmiddels 7 weken verder na laatste (pil)menstruatie. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, maar daarnaast ook heel bang dat er iets mis is met mijn lichaam... Geloof dat ik nog nooit zo heb uitgekeken naar een menstruatie....:(

3. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Vrijdag ook eindelijk na 50 dagen ongesteld geworden! Ook nog nooit zo blij geweest met een menstruatie geloof ik. Alleen nu, 2 dagen later kijkt het wel alweer bijna over t zijn... Heb ook helemaal geen buikpijn o.i.d. Gehad terwijl ik dat normaal gesproken wel altijd had met de pil... Maar weet wel bijna zeker dat het een menstruatie was! Maar wel raar,,? Iemand ervaring mee?

4. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig Lelie! Ik denk dat het niet uitmaakt dat het korter is dan normaal, als het maar rood bloed is.
    Ik wacht ook weer op ongesteldheid...dag 39 alweer..
    Ik hoop dat jij nu ook gauw richting een normale cyclus gaat. Als ik een beetje Google moet een onregelmatige cyclus geen belemmering zijn voor zwanger worden, hoogstens lastig

Hoe is het met de andere meiden hier?

Deel Deze Pagina