Hallo meiden, In maar gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was meteen 28 dagen. De 2e cyclus was al langer 37 dagen. Nu de 3e zit ik vandaag op dag 37 en nog steeds niet ongesteld. Dus hij is weer langer. Nu ga ik mezelf gek maken dat er iets aan de hand is. Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs.
Hallo meiden, In maar gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was meteen 28 dagen. De 2e cyclus was al langer 37 dagen. Nu de 3e zit ik vandaag op dag 37 en nog steeds niet ongesteld. Dus hij is weer langer. Nu ga ik mezelf gek maken dat er iets aan de hand is. Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs.
Ik ben in april gestopt en sindsdien niet meer (alleen in me stopweek) ongesteld geworden. Zit op dag 50 vandaag.... Begin mezelf ook langzamerhand af te vragen of er iets mis is met mijn lichaam.... Maar we kunnen niets anders doen dan afwachten denk ik... Succes!
Mijn eerste cyclus was 40 dagen en dat vond ik wat lang. Ik heb toen teunisbloemolie capsules van het kruidvat gehaald. 2 's morgens en 2 's avonds en mijn volgende ronde was slechts 29 dagen. Geen idee of het hierdoor is, of toeval. Misschien het proberen waard? Je moet maar eens zoeken op teunisbloemolie capsules. Kan je gewoon in het Kruidvat halen. De ene ervaart het positief, de ander merkt geen verschil. Kan geen kwaad om te proberen denk ik. Succes!
Ik zie dat je sinds maart gestopt bent met de pil dat is dus nog niet zo lang. de ene lcihaam heeft meer tijd nodig om alles weer op orde te krijgen dan de ander, daar kan het verschil in zitten. Je bent nog maar net gestopt hou er rekening mee dat het daar aan kan liggen.
Ik zie dat je het bericht 2x hebt geplaats. Ik had in je ander topic ok al aangegeven dat het kan zijnomdat je net bent gestpt met de pil. Je lichaam moet alles weer zelf in balans zien te krijgen, bij de 1 duurt het langer als bij de ander, daar kan het dus aan liggen.
Ik heb je topics even samengevoegd, want meerdere topics over één en hetzelfde onderwerp is niet toegestaan.
Nou ik ben dan eindelijk ongesteld geworden vandaag! Dag 50... Op naar ronde 2 en hopen dat het dit keer iets minder lang duurt
Aah fijn. Wel een opluchting dat het gekomen is. Ik ben ook zo blij als ik ongesteld word. Duurt mij te lang.
Teunisbloemolie mag je niet slikken wanneer je zwanger bent, dus het veiligste is om hier meteen mee te stoppen na de eisprong. Wanneer je onregelmatige cyclussen hebt en niet weet wanneer je eisprong is, zou ik dit dus niet gebruiken. Maar je lichaam heeft waarschijnlijk gewoon even nodig om op gang te komen, het enige dat je echt kan doen is geduld hebben.
Jammer want dan is het deze ronde niet gelukt maar wel fijn dat je in ieder geval weet dat het met je lichaam wel goed zit! Tenminste dat had ik heel erg.. Op naar ronde 2!!!
Je lichaam heeft idd de tijd nodig om te 'ontpillen'. Hou het wel goed in de gaten. Hoop dat je volgende cyclus een stuk korter is. Bij mij werden de cyclussen al langer naarmate ik stopte met de pil, toen bleek er een andere oorzaak te zijn. Maar geef je lichaam even de tijd..
Inderdaad even de tijd geven. Heb meer dan 10 jaar aan de pil gezeten en mijn lichaam was lange tijd van slag. Allerlei klachten en helaas onregelmatige cyclus... Ik ken het gevoel dat je dan ineens blij bent dat je weer ongesteld bent