Hallo, Het onderwerp zegt het al... ik heb een beetje een rare cyclus... 4 november eerste dag van laatste menstruatie geweest, 2 of 3 weken geleden (sorry ik raak de tel kwijt) 1 dag positieve ovu-test (Tstreepje gelijk aan Cstreepje) gehad met ook wat meer slijmverlies. Afgelopen vrijdag negatieve ZWtest en zaterdag een positieve ovu-test, ook weer meer slijmverlies. Zondag, maandag en vandaag ook nog steeds positieve ovutesten... slijmverlies is wel weer veel minder geworden sinds zondagavond... Vorige cyclus (49 dgn) had ik ook zoiets, eerste keer net wel/net niet positief, de tweede keer (1,5 week later) duidelijke ovutesten, 2 dagen achter elkaar, en toen twee weken later mijn menstruatie... Dus dat dacht ik nu ook weer, maar 4 dagen achter elkaar positieve ovu-test is toch wel lang, toch?! Of kan dat geen kwaad en 'moeten' we gewoon 'doorklussen'... Daar ik me niet gek wil maken met ZW-testen ga ik vrijdag weer een ZW-test doen...Lees overal op internet dat die 'zomaar' positief zou kunnen zijn... De ovu-testen en ZW-testen zijn van zwanger&kids... Kan iemand van jullie hier iets nuttigs/geruststellends/wat dan ook over zeggen?!?! Misschien een ander advies als afwachten?! Alvast super bedankt! Groetjes Mjanne
hoi tja, je vraagt heel wat. Veel meer dan afwachten zit er echt niet in. Het is altijd lastig om grip te krijgen op je cyclus. Zeker als het een langere cyclus betreft. Ik zou toch maar een zwangerschapstest doen. Als die negatief is dan wacht je weer tot ongeveer 49 dagen en dan doe je er weer een. Ik snap dat geduld moeilijk is, maar er zit niks anders op nu. Ik hoop van harte dat je zwanger bent! Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je reactie... ik snap dat je er ook niet veel meer van kan zeggen... maar toch he... Ik ga maar 'gewoon' wachten en hopen dat de test snel positief is... Maar 4 dagen achter elkaar positieve ovutesten kan dus eigenlijk geen eisprong meer zijn!? Dan kan het natuurlijk nog vanalles zijn, onbetrouwbare ovutest, rare/verkeerde reactie van mijn lichaam, ?!?! We zullen zien... Groetjes Mjanne
Ik denk achteraf dat het toch een eisprong is geweest, inmiddels zijn de ovutesten negatief... ZWtest vanmorgen ook... Dus nu wachten we nog zeker een week voor we weer gaan testen... Is het dan wel verstandig om a.s. maandag naar de sauna te gaan!? De eerste 12 weken is de mening wisselend wel of niet verstandig, als je gewend bent om te gaan (ik ga wel vaker...)... En dan zou ik in week 3 zitten... maar dat weet ik natuurlijk niet...misschien domme vraag... maar toch vraag ik het... Jullie allemaal hele fijne kerstdagen en alvast bedankt! Grtjs Mjanne