Hallo, Wie weet hier meer van? Derde ronde... cyclus van gemiddeld 30 dgn. Deze ronde voor het eerst ovulatietest gedaan en eisprong vorige week zaterdag. Zoals titel zegt had ik 7 dgn later lichtrose afscheiding, gister niks en vanochtemd bij afvegen wat bloed... zwaar aanvoelende borsten (slaap normaal naakt maar moest vannacht strak shirtje aan om de boel bij elkaar te houden). Hoe moet ik dot zien? Help!!!
Tsja...kan van alles zijn. Innestelingsbloed, vroege menstruatie....er zit niets anders op dan afwachten helaas!
Tja, het kan twee kanten op. Zware borsten kan bij zowel menstruatie als zwangerschap. Je kunt al een testje wagen als je op 10dpo zit, al ben je dan wel nog steeds vrij vroeg. Dus een negatieve test hoeft dan nog niks te betekenen. Het beste kun je wachten tot nod, maar dat lukt me zelf ook niet haha dus snap best dat je ongeduldig wordt
Tnx... ik HAAT wachten Vanochtend een extra vroege test gedaan maar die was inderdaad negatief. Heb normaal nooit anders voelende borsten!
Tja, kan inderdaad het begin van je menstruatie zijn. De fase tussen eisprong en ongesteldheid is niet standaard 14 dagen namelijk, maar kan per cyclus en per vrouw varieren van 10 tot 18 dagen. Kan ook innestelbloed zijn, al komt dat vaker niet dan wel voor. Is dus ook niet iets wat je perse bij een zwangerschap moet hebben. (Hier bij beide zwangerschappen geen innestelbloeding gehad.). Ik zou gewoon eens een testje wagen en desnoods over een paar dagen nogmaals.
Het is pas de derde ronde en er zullen vast wel meer kwaaltjes voorbij komen niet elke ronde is precies hetzelfde.. Heb het zelf meerdere keren gehad maar niet in de rondes dat ik zwanger werd.. Dus adem in adem uit succes met wachten en probeer je aandacht ergens anders op te focussen als je slecht tegen wachten kan . Want met een beetje pech komen er nog veel wachtweken.
Dat is zeker waar!! Zeg ook niet dat het makkelijk is Maar probeer het te relativeren omdat je pas in ronde drie bent! Succes en hopelijk heb je snel een pos test