Hallo Allamaal!! Afgelopen nacht werd ik wakker omdat ik echt een stekende pijn had,'t was echt aan 1 kant (rechter kant). Nou vroeg ik me af, zou dit de eisprong zijn geweest? Ik heb gister ochtend nog geklust, dus dat zal dan toch nog wel goed zitten? de afgelopen dagen heb ik wel wat doorzichtige afscheiding gehad waar je ook wel draden van kon trekken, nu vanochtend kon dat ook weer maar is mn afscheiding heel dik en wit. zou dit dan dus echt betekenen dat mn eisprong al is geweest en ik dus optijd ben geweest?
Hee Ik kan niet zeggen of het je eisprong was maar het kan heel goed! Zelf heb ik altijd pijn rechts onderin de buik en dat bouwt zich op en op een gegeven moment geen pijn meer en dan is het eitje gesprongen. Als je ongveer 24-48 uur voor je ei klust zit je zowiezo wel goed Succes meid! Groetjes Mariska
Ja het lijkt er wel op! Is dit de eerste keer dat je m voelt dan? Ik zelf voel mn ei wel een paar dagen, (steeds meer pijn) maar voorheen voelde ik ook helemaal niks. Wb klussen zit je goed, maar je weet het niet he, blijft afwachten. Ik hoop dat het raak is! Groetjes
Het klinkt wel heel goed. Eerst draden kunnen trekken en nu niet meer.... ik had hetzelfde (wil je natuurlijk geen valse hoop geven)