Hallo allemaal. Ik heb een vraagje. Ik (25 jr) ben 24 september geopereerd aan een spontane klaplong. Ik heb hier voor 4dagen in het ziekenhuis gelegen met de benodigde medicatie. Morfine etc.. Ik en mijn vriend hebben alle bij een kinderwens en ik ben al 3 jaar van de pil af zonder tot nu toe zonder resultaat. ik heb veel hoge stress factoren gehad al in mijn leven maar nooit bleef mijn ongesteldheid uit. Wel verschild het eens een paar dagen. Ook is er medisch gezien op dit gebied niks mis met mij dit is al uit gesloten. Naar mijn klaplong ben ik acuut gestopt met roken. Ik ben nu bijna 4 weken rook vrij! Maar nu komt het . Ik had op de 10e ongesteld moeten zijn en ben nu dus een week "over" tijd. Ik was in september de 8e al ongesteld geworden en was 2 dagen te vroeg. Ik vroeg me af of dit kan komen door de narcose dat de boel nu door de war is. Of dat er wel een kans is dat ik zwanger ben . Ik heb verder geen kwaaltjes of buikpijntjes. Behalve vreet buien die ik ook in verband met het stoppen met roken kan brengen. Dus ik zou graag willen weten wat jullie mening hier over is. Groetjes nathalie
Volgens mij werd ik ook een week later dan normaal ongesteld na een operatie met narcose. Maand erna was het weer normaal. Het kan dus.
Ja hoor dat kan, door de narcose is je lichaam even van slag . Zou leuker zijn als je zwanger was, wie weet. Je kan altijd een testje doen!
Bedankt voor je reactie. Dit vermoede had ik zelf ook al wel. Ik kijk het nog even aan voor ik een test doe. Ik heb dinsdag een telefonisch consult met de huis arts. Dan zal ik het haar voor leggen mocht ik het nog niet zijn.
En toch zit het me niet helemaal lekker. Ik ben de 24 geopereerd vorige maand. Dit is dus bijna een maand geleden. Ik ben nu al ruim een week over tijd. Ik voel af en toe een klein krampje maar die verdwijnen snel. Ik raak onverzadigd qua eten. Ik hoop zo dat we inverwaching mogen zijn. Niemand in mijn omgeving was echt over tijd naar narcose maar eerder te vroeg. Ook op internet lees je dat meer mensen eerder te vroeg ongesteld worden naar narcose. Verschrikkelijk dit onzekere gevoel.
Hmm ik snap je twijfels. Ik heb zelf geen ervaring met narcose dus daar kan ik je geen advies over geven, maar waarom doe je niet gewoon een testje? Dan heb je het meteen duidelijk..
Jullie hebben gelijk hoor. Ik ben alleen bang voor een negatieve uitslag omdat we deze al zovaak hebben gehad. Morgen moet ik toch naar de dokter dan zal ik daar wel gelijk moeten testen denk ik. Wish me good luck. =D