ik snap hem nog niet helemaal

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Black Angel, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    Hallo dames...

ik heb nog een vraagje willen jullie nog een keer naar me temp kijken... is het nu zo omdat ik de laatste 2 dagen gezakt ben... dat het over is en ik ongesteld word... of is er nog een kans..en zoja moet ik dan nog gaan stijgen of is het ook goed als me temp zo blijft...

verder heb ik nog een vraagje... moet je sochtends als je wakker word meteen meten... ik zet namelijk meestal mijn wekker 2x op snooze... moet ik dan bij de 1e keer al meten of pas als het laatste... of is het dan niet meer precies... omdat ik dan al half wakker ben...

hoop dat jullie me kunnen helpen...

groetjes

2. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    niemand ???

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik snap er zelf ook niet veel van zie mijn vraag van vandaag. ik denk dat je niet meer kunt dan afwachten en mogelijk testen om te kijken of er een streepje komt. ik wacht zelf tot mijn nod.
    sterkte wij weten het mogelijk alle twee over 3 dagen.

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Als ik naar je temp kijk, denk ik, gezien je daling dat je idd ongi gaat worden. Misschien dat hij morgen toch weer stijgt. Uiteraard hoop ik dat je ongi wegblijft en zwanger bent.

Qua tempen moet je zoveel mogelijk op dezelfde tijdstip tempen en dan wel meteen als je wakker wordt. Als mijn wekker gaat, temp ik meteen en zet daarna mijn wekker nog een paar keer op snooze. :D In het weekend zet ik mijn wekker op dezelfde tijd als doordeweeks, temp even snel en ga lekker weer verder slapen. ;)

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja aan je temp te zien denk ik ook dat je ongi gaat worden..

En inderdaad, je moet gelijk tempen als je wakker bent. Dus niet eerst nog 2 keer op snooze drukken. Dat kan je evt. daarna nog doen.

Deel Deze Pagina