rare cyclus..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door selena24, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selena24

selena24 Niet meer actief

Hoi meiden de eerste 2 maanden nadat ik gestopt ben met de pil, was mijn cyclus 27 en 28 dagen, die maand daarop 33 en deze maand ook 33. Nou was ik dus 16 maart ongesteld geworden en het heeft 5 dagen geduurt. Maar afgelopen vrijdag de 26ste ook weer ongesteld:( En niet zo'n beetje ook. Nu is het wel weer zo goed als over gelukkig, maar weet nou niet of ik ff langs de huisarts moet voor dit.. Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? Alvast bedankt voor jullie reacties

2. lautjep

lautjep Niet meer actief

het is wel een beetje kort maar het kan gebeuren ik zou het even bij blijven houden maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken
    het was wel heel erg kort heb je mogelijk een wondje opgelopen dat aan het bloeden was?

3. selena24

selena24 Niet meer actief

Dank je wel voor je reactie!!
    Ik denk niet dat het een wondje kan zijn, omdat ik echt heel hevig aan t bloeden was en had wel echt ongesteldheid buikpijn.. Maar idd ik wacht het gewoon even af en als het weer voorkomt bel ik de huisarts wel op. Vind het gewoon zo frustrerend dat ik nou helemaal niet meer weet wanneer mijn ei is..Maar goed we zien het wel.

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ehm, kan het niet door het ontpillen komen?
    Dat heb ik wel es vaker gehoord, dat het soms wel een half jaar kan duren voordat je een regelmatige cyclus krijgt.

Trouwens: ook zonder pillen kun je een onregelmatige cyclus hebben. Zelf heb ik nooit de pil geslikt, en toch had ik bijna 20 jaar lang een cyclus van lik-me-'t-vestje. Soms vier weken, maar ook wel es zes, acht of tien. Meestal iets er tussenin.

5. fafa

fafa Niet meer actief

het kan zijn dat het een eenmalig iets is. Dus ik zou je volgende cyclus nog gewoon afwachten. Als die ook weer zo extreem kort is, of juist heel erg lang, kan er iets mis zijn met je hormoonhuishouding. Maar vooralsnog zou ik me geen zorgen maken, en er niet voor naar de HA gaan. Pas als het blijft duren, effe daar gaan aankloppen. Maar je vorige cycli zijn prima, dus ik gok dat er niks aan de hand is.

Wel vervelend natuurlijk, zo snel weer ongi...

Deel Deze Pagina