Onzeker tips welkom

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Hoi allemaal
    Ik moet echt even me verhaal kwijt ik word as maandag 27 en weeg 108 (heb 146) gewogen doormiddel van een maagbadje ben ik gelukkig al aardig wat kwijt waar ik echt heel blij mee ben
    Nu hebben we besloten om.voor een tweede wonder te gaan als deze strip van de pil op is das nog 11dg ik heb contact gehad met het zh waar ik geopereerd ben en die geven me groen licht en gunnen ons het echt
    Nu woon ik bijna de eerste 116 toen ik zwangere werd toen.ik bijna de verloskundige kwam vertelde ze mij dat ik doorstuurde vanwege mijn overgewicht ik vond dit opzichniet erg en was blij dat ik iedergeval goed in de gaten werd gehouden ik kwam terecht bijna een gynaecoloog hier in het dorp nou wat een .... Zeg bij elke confrole was het wel iets over me gewicht en eigenlijk vond ze dat zwaardere vrouwen geen kindje mogen krijgen ik werd hier zo onzeker van dat ik.me al druk.maakte als ik wist dat ik weer moest en mijn bloeddruk werd ook te hoog door de stress ik heb toen een klacht ingediend en ben naar een andere gynaecoloog gegaan dat ging goed die was gewoon liefst en alles ging goed ik ben in het Had bevallen en dat ging goed toen de verloskundige thuis de controles kwam doen.vond ze het vreemd dat alles zo.goed was gegaan en heeft ze mijn.hechting verweiderd te vroeg dus want heb later een fistel gekregen en ben dus geopereerd nu ben ik zo bang voor weer al die elende heb intussen wel eem andere verloskundige gevonden waar ik gewoon terecht kan mocht we weer een tweede wonder krijgen

Jeetje het is wel een verhaal geworden maar wel.lekker om van de af te schrijven
    Ik heb nu besloten om gewoon me best te doen.met afvallen.en.deze strip af te maken en dan zien we wel als ik zwanger ben stop ik met lijnen en gewoon gezond eten dan moet het goedkomen toxh?

2. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Jullie hebben groen licht gekregen!
    Ga ervoor meid en laat je niet gek maken.
    Soms gaan mensen alleen maar af op wat ze op DAT moment zien.
    Die mensen kennen jou en je voorgeschiedenis helemaal niet. Laat ze lekker kletsen en ga je dromen achterna :)
    En zolang je inderdaad gezond blijft eten zal de schade ook wel meevallen. Succes!

3. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    bedankt dat zei me man ook al gisteren we gaan ervoor kan niet wachten hiihi bedankt

Deel Deze Pagina