6 dagen overtijd....?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liefvlindertje, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefvlindertje

Liefvlindertje Actief lid

12 dec 2012
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben ondertussen 6 dagen overtijd en nog geen teken van de duivels te bekennen....
    Ik heb na het eten snel last van vlagen van misselijkheid, niet lang ofzo maar meestal na het eten.
    Ook heb ik erg last van mijn onderbuik, geen krampen maar steekjes over ongeveer de hele dag links en rechts..... En het doet niet echt pijn maar zijn trekkerige steekjes, hier heb ik echter al 2 weken last van en al mijn zwangerschapstesten blijven wit..... Gister een test gedaan en zie hier het resultaat....WITTER DAN WIT?????
    Ik snap helemaal niks meer van mijn lichaam

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,2 KB
      Weergaven:
      110
  2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dat is inderdaad raar, heb je normaal een regelmatige cyclus?

3. Liefvlindertje

12 dec 2012
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja normaal heb ik een cyclus van ongeveer 28/30 dagen en zit nu op dag 36,:x

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Weet je ong wanneer je eisprong hebt gehad? Ik weet niet of je ovu testen doet ofzo;)
    En anders misschien overleggen met de huisarts? Pfff vervelend die onzekerheid meid

5. Liefvlindertje

12 dec 2012
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nee ik weet niet precies wanneer mijn ei is geweest ik had namelijk 14 dagen achter elkaar positieve ovutesten.......:(
    Toen waren ze op en heb ik geen nieuwe gehaald om me ervan te weerhouden....

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik denk dat je cyclus behoorlijk van slag is :(:(
    Maar waarom :( Geen idee..

Hopelijk heb je gauw duidelijkheid meis, want zo is het ook maar niets! Liever een posi test dan ongi natuurlijk :D

7. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    klinkt als PCO, dan kan je ook positief testen met ovulatietesten en dan blijft je ongi ook uit omdat er geen eitje springt....

8. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi

wat is het lichaam soms raar.. ik ben 3maanden geleden ook ineens 9werken niet ongesteld geweest.. terwijl ik altijd regelmaat had..
    nu ben ik 1dag overtijd.. niks te bekennen..
    wel was ik 2weken geleden ineens erg duizelig, tegen het flauwvallen aan.. ook een paar seconden een enorme steek in mijn buik (moest gewoon gehurkt gaan zitten.. zo zeer).
    geen eetlust.. nu wel weer trouwens.. mijn onderbuik rommelt de hele dag.. hoor plopjes.. lichte ongi pijn.. trekkend gevoel bekken naar liezen bdz
    iets misselijk met vlagen.. volle blaas gevoel (terwijl die echt leeg is).. last van mijn maag (ook nooit last van).
    ik snap pok niks meer van mijn lichaam.. mijn 2 testen waren ook negatief.. ben de draad totaal kwijt..

misschien kan je,bij de ha bloed laten prikken.. als je dit nog niet hebt gevraagd..
    sterkte indeze onzekere tijd pfff.. liefs

9. Liefvlindertje

12 dec 2012
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik ben ongesteld..... Ik ben deze ronde erg blij dat ik nu ongesteld ben geworden, dan weet ik tenminste dat er niks mis is met mijn lichaam!
    Op naar de volgende ronde

10. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Dat begrijp ik! Hoe lang was je cyclus nu?? Meid lekker regelmatig klussen deze maand en dan heb je hopelijk snel een positieve zwangerschapstest in handen, keer wat anders dan positieve ovulatietest ;)

11. lova

lova Niet meer actief

Succes deze ronde.. fijn dat je nu zekerheid hebt!!
    Je hebt misschien meer aan de temperatuurmethode om te kijken hoe je cyclus in elkaar steekt ;)

12. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Maar dat word tegenwoordig al heel snel geroepen. :$
    Natuurlijk als normaal je cyclus optijd komt en daarna ineens niet ga je je wel afvragen hoe dat kan.
    Maar meestal ( ik zeg niet altijd!! ) zijn we er zo mee bezig, dat ons lichaam ons in de maling gaat nemen.
    En vaak is dat helaas zo... en dan ineens zijn we er klaar mee en PLOP!! zwanger...... :)

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Meiden met PCO zijn vaak gewoon ongesteld hoor, ondanks dat ze ook vaak geen eisprong hebben. Daardoor word eerst ook vaak niet gemerkt dat er wat loos is zeg maar.
    Jaja, ook zonder eisprong kun je ongesteld worden. Dan wordt het overtollig baarmoederslijmvlies alleen afgestoten.

Deel Deze Pagina