Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw dus hoop dat ik dit bericht juist plaats en dat iemand mij kan helpen. Ik ben nu inmiddels 8 maanden bezig om zwanger te worden en heb steeds een cyclus van 25 dagen (heb 1x een cyclus van 24 dagen gehad). Nu had ik afgelopen zondag, moederdag notabene mijn NOD! Enn....geen ongi...ikke natuurlijk blij. Vanmorgen, maandag, heb ik twee keer geplast en weer niets....toen ineens een iniminie beetje roze bij het afvegen, dit was eenmalig...toen weer steeds normaal en vanavond twee keer bruine afscheiding na afvegen en daarna weer steeds HELEMAAL NIETS!!!! Ik heb al 1000 forums gelezen maar ben een beetje de weg kwijt.... Ik heb verder geen zwangerschapsverschijnselen...heb alleen last van moeheid, af en toe wat misselijk en pijn in mijn onderrug.... Had daarstraks tijdens het eten koken een wat misselijk gevoel en dacht dat ik niet wilde eten...toen ik uiteindelijk aan het eten was ging het wel. Verder heb ik ook geen pijnlijke borsten of zo. Hebben jullie dit al eens meegemaakt en bleek je dan toch zwanger?