Ik ben nieuw hier. Sept mk gehad , en zit nu 2 dagen ongeveer voor nod . test negatief maar veel kramp in benen. Pijn onderbuik. Vage hoofdpijn . veel boeren. opgezette buik. boreling in darmen . lage rugpijn trekt naar me zij en billen. Tepels gevoelig. als ik ongi moest worden had ik alleen iet wat kramp hoog uit 2 dagen van tevoren en wat gevoelige borsten. Wat denken jullie !!!!
Als advies wil ik je meegeven nog even te wachten tot je nod en dan nog een testje doen... welke test heb je gebruikt? (gewoon interesse) ik zal je mijn symptomen eens opsommen.. - erg emotioneel (ik heb al bijna drie jaar geen traan gelaten en sinds een weekje huil ik iedere dag.. vreemd, geen idee of het met een eventuele zwangerschap te maken heeft, maar goed) - misselijk - overgeven - extreem goed ruiken (normaal ruik ik nauwelijks iets) - veel eten wat ik normaal niet lust en walgen van dingen die ik normaal heerlijk vind - opgezette buik - boeren - scheetjes laten (sorry hihi) - last van mn benen.. ik ben benieuwd hoe je test gaat zijn op je nod, laat je nog iets weten? ik duim voor je!
Dat komt wel aardig overeen met elkaar ben nu net wakker en begin weer meteen met rugpijn en boeren en bblijf ook maar verkouden . In de ochtend is me temp 36.3 en in de avond 37.7 weet niet of dat wat zegt . Echt misselijk ook niet alleen iet wat was weeïg Gevoel in me maag. Slaap ook slecht misschien van het piekeren, dat kan natuurlijk ook. Had jij wel al positieve test dan ? En blijven jou klachten constant of met vlagen . Word hier zo onzeker van . O ja voor mij miskraam teste ik ook negatief met kruidvat test die gebruik ik alleen maar zou ik pas erg laat hcg aanmaken dan. Vorige x zetten ik het op een zuipen nadat de test negatief was nu heb ik al ander halve week geen druppel op
Helaas lijken alle hormonale klachten op elkaar. Ze kunnen op een naderende menstruatie duiden en op een zwangerschap, dat onderscheid is eigenlijk niet te maken. Er is dus niks van te zeggen helaas. Succes!
mijn klachten komen en gaan met vlagen... heb toevallig vanmorgen getest en was negatief.. maar ik laat me niet uit het veld slaan, heb nog twee dagen tot mijn NOD dus ik hou de moed erin en test zaterdag nog eens
Temp van 36,3 is erg laag voor een zwangerschap in deze fase. Als je ei bevrucht is, moet die echt wat hoger zijn nu. Komt je menstruatie eraan, daalt het. De klachten kunnen ook door andere dingen (hormonen) veroorzaakt zijn. Bedenk dat de MEESTE vrouwen pas vanaf hun nod klachten kunnen krijgen. Nog even wachten met testen meis.
Ik heb wel ondertemp van 36 normaal en heb deze klachten nooit eerder ervaren met menstruatie . Ik gloei ook helemaal ,temp is nu 37.6 en lopen sinds vanmorgen blauwe aderen over me borsten. Snap er niks van maar we wachten gewoon af . Misselijkheid neemt ook toe. En af en toe duizeligheid . Hoop kunnen we blijven houden, als we ook maar rekening houden dat niet zo kan zijn .
Temp is 36. 6 dus t loopt op . Ben zeer benieuwd De ha wil dat ik volgende week vrijdag pas weer ga testen . Heb er hard hoofd in ga er maar gewoon vanuit dat ik ong ga worden. Mensen heel fijn weekend. Zijn er nog mensen met posi test ?
Het is de bedoeling dat het vanaf de eisprong hoog blijft. Als het erg laag was en nu stijgt, is dat geen teken dat het toch goed zit, helaas
Dat is ook verschillend per persoon en wanneer je temperatuurt. Normaal gesproken kan je temp oplopen gedurende de dag en zakt t savonds weer. En ik heb zelf altijd een vrij lage temp en ben toch echt zwanger
Temperatuur zegt niets over een zwangerschap! Ook de hoogte niet, dat is per persoon verschillend. Je symptomen klinken wel goed! Ik zou wachten tot nod en dan een kruidvat test doen. De 2 voor 5. Succes, ik duim voor je
Dat klinkt dan weer positief , ik word hier zo langzamerhand gek. Die zegt dit en die zegt dat . ben nog steeds niet ongesteld geworden temperatuur schommelt enorm en klachten houden aan vooral boeren, hoofdpijn Steken in buik en liezen lage rugpijn kramp in benen met vlagen misselijk. Nou ja we gaan het meemaken , maar word er wel aardig getikt van die onzekerheid zeg . x
Zo een test van gisteren avond ik zie heel licht tuur streepje. Die er onder is van 30 nov hagel wit. Wat zou dit betekenen mensen ? Morgen of overmorgen weer testen maar
Ik vınd je test een beetje gelıg, kun je war water laten stromen op het gedeelte waar je normaal de urıne opdoet, dan wordt het duıdelıjker.
Hij is bijna verdwenen na het water je kunt em amper nog zien dus denk ik ff moet wachten en dan Weer opnieuw testen . Me borsten worden steeds bobbeliger en gevoeliger . Temp is hoog voor mijn doen. En kramp in liezen en benen Hoofdpijn Met vlagen misselijk. Dus wie weet
Is het streepje verdwenen of het geel? Het streepje hoort nl te blijven staan als je er water bij doet. Wanneer ga je weer opnieuw testen?