rare cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamsie21, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Down is een groot woord voor mij maar toch wel teleurstellend. Maar aan de andere kant ook angstig voor als het wel zo is (zie onderschrift). Ik maak me op dit moment meer druk om me cyclus, als dat rustig en onder controle is ga ik me wel druk maken om de echt daad hihi

Maar snap het zeker wel hoor! Het kan je erg in bedwang houden als het elke keer op niks uit komt!

2. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Nee misschien is down niet het juiste woord, maar als je cyclus zolang duurt en je test dan een keer en het is negatief.. inderdaad teleurstellend. Ja dat snap ik, eerst de eerste dingen zoals je cyclus en daarna het volgende pas

3. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je ziet de schaduw van mijn vinger erin 😊!
    Maar hij was echt duidelijk, dus wij helemaal happy!
    Vervelend zeg , maar blijf toch stiekem hoop houden zolang je niet ongi bent 😊!!

4. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Super hoor! gefeliciteerd!
    Ja.. heb de hoop al opgegeven eigenlijk.. haha

5. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Hey dames, daar ben ik weer!
    Vandaag de dag nog steeds niet ongesteld.. Heb rechtsonder- midden in mn buik elke keer pijn. Waardoor dit komt?? Ik kan slecht poepen (sorry voor de bewoording), misschien dat ik daardoor pijn heb? ook zere onderrug.. en ik droom levendig.. maar zal vast nergens op wijzen?

6. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Dat kan best van je darmen komen omdat je slecht naar de wc gaat. Ik ben zelf ook nog noet ongesteld geworden ... Zit nu op dag 33 alweer

7. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    ja denk het ook.. Pff vervelend he! ik zit al op dag 36/37. Als het hetzelfde is als mijn vorige cyclus, heb ik nog 12 dagen te gaan pfff

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Ik zit morgen op mijn langste cyclus dus het is ff afwachten.
    Verschrikkelijk hoor, ik heb al geen geduld haha!
    Ookal 2 weken steeds krampjes en gedoe maar de bom wilt niet barsten! Haha

9. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    haha spannend he! wanneer ga je testen?

10. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Heb zondag al negatief gestest dus ik wacht nog lekker een week ofso haha
    En jij?

11. D1990

D1990 Lid

14 sep 2014
    20
    0
    1
    hallo meiden ..

mag ik ook meepraten?

ik zit momenteel ook erg met mijn cyclus..
    in maart ben ik gestopt met de pil en had het aardig op orde:
    1e : 30 dagen 2e : 26 dagen 3e: 29 dagen 4e: 28 dagen 5e: 29 dagen

maar daarna werd ik niet ongesteld was op dag 42 en tesstte ik steeds negatief, gek werd ik ervan! mijn lichaam hield me erg voor de gek ik had het idee dat ik last had van zere tepels,borsten, last van mn buik, veel plassen maar achteraf is dat gewoon iets wat ik in mn hoofd had... ik wou het zo graag.. ik had dokter gebeld maar die wou niks voor me doen want die zei zolang je niet positief test ben je niet zwanger.. nou wat moet je dan? toen las ik op internet ook een meisje die hetzelfde had en die had gewoon naar de gyn gebeld en daarvan gingen ze een echo maken dus ik deed hetzelfde en toen... ik had een afspraak gemaakt voor de week erna en die avond werd ik ongesteld.. niet te geloven.. dus de dag erna maar de afspraak weer afgebeld.

nu heb ik vorige keer maand een cyclus gehad van 38 dagen. weer een week later dus dan normaal.. vind het heel vervelend.

nu weer een nieuwe maand poging 8. nu ik aan het typen ben voel ik ondertussen pijn in mijn buik en rug, zou het mijn eisprong zijn? weet wat me vanavond te doen staat als manlief uit het werk komt haha:)

12. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    @sadieraven, ik heb vorige week of twee weken geleden negatief getest.. dus denk eind van de week of anders volgende week nog een keer testen..

@D1990, ja wanneer je stopt met de pil moet je lichaam hier nog aan wennen.. toen ik gestopt was ben ik het wel eens 2 maanden niet geweest! haha ja zal je altijd zien he dat je dan ongesteld word! misschien een ovutest doen??

Deel Deze Pagina