Gaat het mis na innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yaraatje, 1 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yaraatje

Yaraatje Actief lid

19 dec 2015
    347
    201
    43
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me af of iemand dit misschien herkent. Sinds we proberen zwanger te worden, is mijn cyclus niet meer zo geregeld als hij was. Heb nu een 2 keer gehad dat ik tussentijds een bloeding had (innestelingsbloeding?) en dat ik daarna eerder ongesteld werd, maar dat het heel langzaam op gang kwam en langer aanhield dan normaal. Ook heb ik 2 keer gehad dat ik zo een week over tijd was, maar toch gewoon ongesteld werd.
    Ik ben bang dat er misschien wel een bevruchting plaatsvind, maar dat het na de innesteling misgaat?

2. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    #2 Nutella, 1 aug 2017
    Laatst bewerkt: 1 aug 2017
    Ik weet nu al dat veel anderen gaan zeggen dat dat onwaarschijnlijk is want ik maakte een tijd terug ook zo'n topic.
    Ben alleen nog steeds van mening dat het inderdaad bij de innesteling steeds mis ging en waar dit dan aan zou kunnen liggen was gissen. Te dun baarmoederslijmvlies? Te koude baarmoeder? Alhoewel ik dan laatst las dat je baarmoeder dan niet letterlijk koud is, maar iets met energiebanen en slechte doorbloeding. Of genetische ongeschiktheid en dan wordt het ook afgebroken.
    Ik ben er actief mee aan de slag gegaan en direct die maand zwanger. Ik stuur je wel een pb met hoe of wat.

3. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Hoi nutella ten eerste gefeliciteerd en jou opmerking dat je er actief mee aan de slag gegaan bent en gelijk zwanger raakte spreekt mij aan,, wij zijn al 15 maanden bezig voor de eerste en alle onderzoeken gehad in ziekenhuis en niets gevonden
    Zou je mij aub ook in PB willen sturen wat jij hebt gedaan en tot succes heeft geleid,,

Nutella vindt dit leuk.
  4. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Hier hetzelfde "idee" .
    Nutella ik ben ook erg benieuwd als je mij een pb wil sturen of het hier wil neerzetten. Wie weet help je anderen ermee! Ik dacht aan acupunctuur oid?
    Zelf ben ik sinds het proberen zwanger worden, al 1,5jaar erg moe, misselijk/ kater gevoel en inderdaad ook een ongregelmatige cyclus af en toe. Ik ben er niet uit of dit door stressfactoren komt of dat het echt iets lichamelijk is. Ook helaas een miskraam gehad sinds deze tijd. Momenteel zijn de onderzoeken gestart bij de Fertiliteitskliniek, maar zelf heb ik het gevoel dat de innesteling ook steeds mis gaat.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zeker weten doe je het natuurlijk nooit of je daadwerkelijk een innesteling hebt gehad (tenzij er ooit innestelingstesten uitgevonden worden). Het kan net zo goed een ovulatiebloeding (komt vrij vaak voor) of een tussentijdse bloeding zonder reden zijn geweest.

Maar anders kan het natuurlijk nooit kwaad om Nutella een berichtje te sturen. Ik heb namelijk ook verhalen gelezen over te koude baarmoeders. En daar zou best een kern van waarheid in kunnen zitten!

6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Lastig om dat met zekerheid te zeggen.
    Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken, de eerste maand dat wij gingen proberen teste ik voor mijn NOD licht positief, echt zon heel licht streepje, deze werd alleen de volgende dag niet donkerder en nog een dag later was hij weg, toen werd ik ook ongesteld. Naar mijn idee is het toen ook bij de innesteling niet goed gegaan.

ben je gestopt met anticonceptie waardoor je cyclus misschien wat uit zijn doen is?

7. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Ik zal hier plakken wat ik eerder heb geschreven.
    Of het echt werkt, geen idee. Je kan het proberen want baat het niet dan schaadt het niet.

Ik had steeds het vermoeden dat de innesteling mislukte. We deden alles goed en ik kreeg elke keer rond de innesteling kramp die daarna weer voorbij ging. Een keer zelfs een beetje bloedverlies en ineens onregelmatig ongesteld met soms 6 dagen te laat.
    Ik las over de koude baarmoeder en dat de doorbloeding dan niet optimaal was, of het bmsv te dun. Wat ik heb gedaan is het volgende: vanaf 4/5 dpo tot 8/9 dpo heb ik elke ochtend en elke avond onder de warme douche gestaan, met de hete straal op mijn onderbuik tot het rood werd en dan nog even blijven staan. Daarna te warme kleding aan. Te dik dekbed. Ik heb die dagen wat afgezweet. Je leest wel eens dat vrouwen met koorts beter zwanger raken, dus dat wilde ik een beetje nabootsen. Die dagen heb ik ook om de 12 uur een aspirine 100mg geslikt. Dat schijnt de doorbloeding ook te stimuleren.
    Of het puur toeval is of niet, ik was zwanger! En het opmerkelijke, ook deze keer net als de vorige keren, kramp rond innesteling. Ik dacht eerst nog dat ik dan net als alle vorige rondes gewoon ongesteld ging worden, maar nee hoor. Echt raak!

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. :)

Yaraatje en Maps vinden dit leuk.
  8. Yaraatje

Yaraatje Actief lid

19 dec 2015
    347
    201
    43
    NULL
    NULL
    Nee, ben al jaren van de anticonceptie af.

9. Issie

Issie Actief lid

16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Ik zou niet zomaar aspirine gaan slikken zonder dat met een arts te bespreken. Ik slik het zelf wel tijdens te zwangerschap omdat ik een diagnose heb van een stollingsafwijking die inderdaad ook de innesteling kan bemoeilijken. Maar ik krijg het voorgeschreven en slik dus maar 80mg per dag.

Wil je het wel op eigen houtje doen, lees je dan in ieder geval wel in. https://www.ntvg.nl/artikelen/aspirine-en-zwangerschap/volledig

Deel Deze Pagina