Etos zwanger worden pillen en clomid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Claudia1986, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Hoi meiden,

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, zijn er hier meiden die de zwanger worden pillen van de etos hebben gebruikt in combinatie met clomid?
    Hoe snel raakte je zwanger?
    Ik ben er sinds deze cyclus mee bezig.....

Liefs Claudia

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dat hangt meer af van hoe de clomid aanslaat.. de etos pillen klinken heel mooi, maar zijn gewoon een vitamine supplement, aanvullend dus. geen eisprongverwekkers en doen niet extra in combinatie met clomid.

(voor zover ik weet, heb het beiden gebruikt, samen, apart, heb weinig verschil gemerkt)

succes!

3. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Bedankt voor je reactie Kara!

Ik zit nu in de 2 ronde clomid 50 mg, in me eerste cyclus had ik netjes 26 dagen (na ongeveer een hal jaar niet ongi te zijn geweest) De clomid slaat dus erg goed aan bij mij. Ik hoorde goede verhalen over de zwanger worden pillen van etos dus ben ze gaan gebruiken voor de extra vitaminen zeg maar en het foliumzuur.......

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dat is altijd een goede reden natuurlijk!
    en zeer gunstig dat lage dosis clomid meteen aanslaat :)

ik slikte de etos pillen ook altijd voor het foliumzuur, en stiekem ook omdat ze een briljante naam hebben: 'zwanger worden'
    haha lekker misleidend natuurlijk maar toch voelt het wel fijn elke dag 2 'zwanger worden' pilletjes te slikken :).

5. misspiggy83

6 aug 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was bij de eerste in de 2 e ronde met Clomid zwanger ook 50 mg. Zwanger worden pillen zullen vast niet van invloed zijn. Bevatten alleen de juiste vitamines!

6. Emmie12

Emmie12 Lid

7 jan 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Wat is Clomid voor iets?

Groetjes Emmie

7. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Hoi Emmie, Clomid is een medicijn wat ervoor zorgt dat je een eisprong krijgt..... Bij ons lukt het niet op de normale manier omdat bij mij PCOS is geconstateerd (google maar even).

Groetjes Claudia

Deel Deze Pagina