rare cylus of innestelling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asilah, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    begin juni heb ik een miskraam gehad, ik vloeide 2 wkn, daarna zijn we meteen begonnen met klutsen, normaal had ik een cyclus van 30 dgn, nu ineens bij 22 dgn een klein beetje bloed verloren, moet maar wachten of dit mn ongi is maar vind t klote als mn cyclus in de war is geraakt, ik weet t maar weer wachten he?
    wilde gewoon mn hart luchten sorry :(

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

tja, het kan beide kanten op, zal idd afwachten worden. hormonen kun je lichaam wel flink in de war schoppen! ik heb maanden terug helaas de map moeten slikken (heel wat anders, ik weet het, maar toch) en mijn cyclus is pas deze maand weer een beetje normaal.

ik hoop echt dat het raak is, dat het een innesteling en dat het kindje lekker blijft zitten!

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

allereerst kan ik me heel goed voorstellen dat je het even kwijt wilt.
    Hoop voor jou op een innesteling.

Ik heb zelf deze maand ook op dag 22 wat bloed verloren. Nu niets meer te bekennen. Alleen wat gelige afscheiding (sorry voor de details) Ik hoop ook op een innesteling maar je weet natuurlijk nooit he!

Je lichaam kan je idd goed voor de gek houden.

Laten we duimen op een goede afloop.

Is het bloeden bij jou nu helemaal gestopt? Heb je nog een andere afscheiding dan normaal?

Luna1

4. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0

hallo luna
    t is nu gestopt ja,t was nu maar een kleine beetje donker rood, het liefste wil ik er helemaal niet zo mee bezig blijven want wordt gek van mn lichaam, laten we indd duimen meid! ;)

ook marieke bedankt!

5. Momfulness

Dan klinkt het wel als innestelingsbloed!
    maar ik wil jou geen valse hoop aanpraten!

Bij mij was het rozig, lichtbruin.

Duim, duim, duim.

6. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0

:thumup:

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hiero ook een bloeding 4 dagen voor nod..1 dagje een beetje en dat was t. Nu 1 dag overtijd heb getest maar alleen als ik in t licht kijk een lichte streep...dacht dat als je na nod test de streep donkerder moet zijn maarre ook daar hebben veel meiden verschillende ervaringen mee.''
    Merk dat ik erg chagie ben door t wachten...

8. Momfulness

Ha Suusje,
    ik had ook op jou topic gereageerd.
    Maar heb je niet nog een test?

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ja luna had er nog 1 van de apotheker:nog steeds hetzelfde heeel lichtjes met t blote oog bijna niet te zien, vraag me dan ook af of ik mezelf voor de gek hou maarre dat streepje is er dus wel...

hoop over een paar dagen een hele poitieve test te hebben of ongesteld te zijn....

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    Luna jij al getest? NOg wel vroeg natuurlijk!

11. Strawberry

2 mrt 2008
    27
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb nog 2 dagen tegaan en gister heell licht bloedverlies....verder heb ik ook geen last van buikpijn enzv :S,wel ben ik duizelig en zo misselijk als de pietten!

Ik wacht maar af... iedereen succes X-

12. Momfulness

@Suusje34, tja klinkt toch wel hoopvol hoor! Als je helemaal geen HCG produceert dan zie je ook geen streepje....

Ik heb nog niet getest. Als ik zondag nog niet ongi ben doe ik het pas.
    Ik heb nu 2 maanden te vroeg getest en gewoon ongi geworde.

Strawberry, ook spannend.

Deel Deze Pagina