Ha meiden, misschien kan iemand me helpen, 4 dagen voor nod had ik een bloedingkje - vooral oud bloed. 2 inlegkruisjes gebruikt. Verder geen ongesteldheid gister. De test gaf alleen als ik m in t licht houdt een supervaag streepje daar durf ik niet op af te gaan. Wat nu? Kan ik er vanuit gaan dat het bloedingkje mijn ongi was? (ben altijd heel regelmatig en normaal is t veel meer) of kan ik nog een ongesteldheid verwachten/ Merk dat ik superchagie ben en tot verbazing nog steeds grote borsten en vaag misselijk maar dan had ik nu toch wel superpostief moeten testen?
ik zou over een paar dagen nog eens testen als je dan nog niet ongesteld bent geworden want dat beetje bloedverlies kan van een evt innesteling zijn heel veel succes
Suusje spannend, kan me voorstellen dat je er chaggie van wordt. Ik zit in dezelfde situatie momenteel. (Snauw echt op alles en iedereen vandaag) Ook 4 dagen geleden een bloedinkje gehad. SUCCES!
het enige wat we kunnen doen is afwachten..een overtuigend positieve test heb ik (helaas) niet en wel nog steeds zware grote borst.......weet ook niet of de bloeding mijn ongesteldheid was (leek t overigens niet op).......... BLEHH afwachten is niet leuk
hi.. ik had precies zelfde verhaal.. bij mij is alleen wel fout gegaan... had ook posi test en rare bloeding... hoop dat het bij jou wel goed gaat! succes!