Voor de western dames onder ons is dit natuurlijk SUPER! Dit zou ik graag nog eens leren...WAUW... Zonder hoofdstel..... flink oefenen dus http://www.youtube.com/watch?v=fZIYM76m ... ed&search=
Ik vind het filmpje van gunner mooier. Desalnietemin erg knap hoor. Mijn trainster doet dit ook met haar paard. Eer dat ik zo ver ben pfff.
wauw dat is inderdaad gaaaaaaaff. het paardje lijkt wel op de mijne maar als ik zonder teugels ga rijden dan lig ik er zo naast denk ik. als ik de martingaal eraf haal dan is ie al niet meer te houden heheeheheh.
Das makkelijk gezegd Ik denk dat vertrouwen het allerbelangrijkste is! Ik vind het in ieder geval super knap =D>
gaaf, ik rij nu ook een paar weken western en het bevalt me prima. het paard waar ik op rij kan het al ontzettend goed. we zijn nu bezig met changement. ze kan het om de pas, maar dat is behorlijk oefenen. alleen het zadel zit al geweldig!
Ik heb dressuur klasse Z2 gereden en ook daarnaast western en ik vond het geweldig en mijn paardje ook! Alleen moest ik aan de mensen erom heen erg wennen. Het is idd een kwestie van vertrouwen, evenwicht en veel benenwerk desalnietemin ook heel wat tijd aan oefenen. xxx jet
Ja super is dit. Ben nu mijn paard aan het inrijden (western natuurlijk) maar dit is natuurlijk helemaal top..
Denk dat ik dat niet haal; met die van mij. We vertrouwen elkaar wel, maar zodra die van mij merkt dat ik geen teugels in handen heb, draait hij te vaak de verkeerde kant op. Maar misschien met oefeningen.. Hmmz. Toch maar eens proberen, eerst tijdens les etc.