Welk telefoonabonnement?

Discussie in 'De lounge' gestart door chila, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hallo allemaal,

Mijn tweejarig telefoonabonnement loopt af en ik ben dus op zoek naar een nieuwe. Uiteraard met nieuwe telefoon want deze telefoon is zo goed als kapot. Nu ben ik aan het zoeken en zoeken maar alles is tegenwoordig lease? En de abonnementen zijn zo duur in de maand! Ik hoef niet de nieuwste van de nieuwste telefoon maar ik wil er wel op kunnen internetten enzo. Facebook, whatsappen enzo. En een beetje leuke foto's kunnen maken. en ik sms nogal veel dus ik wil zon bundel erbij. Maar ik kan het niet vinden voor een redelijke prijs per maand.

Wat is nou een goed abonnement? En is dat leasen wat?

Groetjes Chila

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Leasen heb ik geen ervaring mee, maar ik heb telfort. Altijd bereik en goedkoop. Heb een 1-jarig abonnement met een gratis telefoon. Heb wel een bundel van 400 belminuten want ik bel nogal veel. Inclusief internet 1 gb en 25 smsjes zit ik op ongeveer 52 euro per maand.

3. YouBri

YouBri Actief lid

28 jan 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij vodafone kun je nu een 2-jarig abbo afsluiten met 225 belminuten, onbeperkt smsen en 500 mb internet voor 15 euro per maand.
    Is wel sim only, maar voor het geld dat je dan per maand bespaart kun je een hele leuke gsm kopen!
    Voor mij scheelde dit een paar honderd euro op toestelprijs vergeleken met wanneer ik een gewoon abonnement had genomen met toestel.

Ik wil de samsung galaxy s3 hebben, maar wacht nog even met kopen tot de s4 (waarschijnlijk in mei) uitkomt, want dan zal de s3 denk ik wel een stuk goedkoper worden.

4. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik hou dit topic ook even in de gaten. Mijn abo loopt ook binnenkort af en wil ook geen lease!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb een abbo met iPhone via Hollands nieuwe en ben er erg tevreden over!

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik zag idd bij de belcompany een aanbieding voor de iPhone 4 icm hollandse nieuwe. Nog nooit van gehoord, maar zou gewoon eens binnen lopen. Daar kunnen ze je informeren wat het beste bij jou past.

7. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik heb t mobile, ik heb een t mobile prepaid telefoon bij kijkshop gekocht en daar mijn sim only in gedaan. ik was dan voordeliger uit dan met mobiel.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kort geleden openden ik hier ook nog een topic over.

Ik heb nu een nieuw T-mobile abonnement: Smart Plus 230 - 230min/230sms + 500MB
    €17,77 de 1e 6 maanden en daarna €35,54 per maand.
    Voor de duur van 24 maanden.
    Ik kreeg daarbij de Samsung Galaxy SIII white er gratis bij.

Afgesloten via Typhone trouwens.

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Kijk eens op gsmweb daar heb ik al 2x mijn telefoon aangeschaft. Het is een erg drukke website dus kijk even rustig rond ... ik moest ook twee keer terug om nu er achter te komen hoe het werkt. In maart ga ik daar ook weer een telefoon en abbo kopen (verlengen) is goedkoper als dat ik het bij t-mobile zelf doe. Hoe het kan weet ik niet maar het werkt al jaren voor me.

10. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Ik heb laatst een telefoonabbonoment afgesloten bij hollands nieuwe. Ik heb hier een sims only afgesloten voor 10euro in de maand. Maar je kunt dit ook met toestel doen. De toestelen die ze hebben zijn niet de nieuwste maar zit nog wel leuke bij. Ik vond het daar niet duur. Je kunt gewoon bij hun op de site kijken

11. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    deze heb ik net ook afgesloten(verlengd) mijn sim only abbo bij vodafone liep bijna af, dus wilde eigenlijk rond kijken omdat vodafone zonder aanbieding prijzig is vind ik maar toen ze met deze aanbieding kwam had ik zoiets van ja doe maar, scheelde bijna niets met andere sim only aanbieders voor deze dingen. en ben verder tevreden met vodafone.

Ik kies ook bewust voor een eigen telefoon. Kan ik tenminste zelf bepalen wanneer ik een nieuwe wil :) en welke prijsklasse...

12. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.566
    113
    ik heb zelf een simlockvrije telefoon ( htc wild fire) gekocht en bij simyo eerst prepaid en later omgezet naar een abonnement van 100 minuten voor 3 euro ( jaarcontract, kan makkelijk opgehoogd worden)Prima bereik

13. YouBri

YouBri Actief lid

28 jan 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zit helaas vast aan vodafone (ben ook wel tevreden hoor), want dat is de enige provider waarmee ik hier in de omgeving en op mijn werk gewoon goed bereik heb. (woon tegen de Belgische grens;))

Als je echt een abbo+gsm wil geloof ik dat tele2 ook goede prijzen heeft.

14. chila

chila Niet meer actief

Hm dan moet ik eens even goed rond kijken. Heb een abonnement gevonden met onbeperkt internet, onbeperkt sms'en en 150 belmin per maand. Ik sms meer dan ik bel. De eerste 9 maanden betaal je 22 euro en daarna 45 euro. Ga vanavond eens even info in de winkel vragen of ik dan niet ver boven die prijs uit kom.

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Had eerst prepaid-kaart van t-mobile een simlock vrije tel. van t-mobile(Samsung Galaxy-Y).

Maar heb sinds kort bij Simyo een abbo van 100 min/sms en 200 mb internet voor samen €8,- p/m.

(Simyo zit op het KPN-netwerk)

Deel Deze Pagina