Hallo dames, hier ook een onzekere test, mijn nod is niet te bepalen, maar denk dat die as zondag of maandag zou moeten zijn (zeer onregelmatig ongesteld) Nu heb ik deze test vanochtend gedaan, dus met ochtendurine.. Ik zie iets een streepje, willen jullie eens meekijken? (het is de kv test) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/24-albums6332.html
Onzeker??? Volgens mij zie ik zeker een duidelijke lijn. Dit is een positieve test hoor. Hopelijk gaat alles goed... Ik had een veel vager streepje en was zwanger, maar helaas vmk..
Bedankt voor de snelle reacties! Voor mij voelt het een beetje onzeker, misschien ook doordat de eerste test van mijn zoontje echt een knaltest was, maar goed toen was ik ook al 7 of 8 weken in verwachting! Ik voel me al voorzichtig gelukkig, maar ga maandag nog een testje erachteraan doen voor de zekerheid zijn nu ruim anderhalf jaar bezig voor een 2e, misschien daarom ook nog wat voorzichtig.. @anonym, wat naar voor je..hopelijk heb je snel weer een positieve test..
dankjewel, nu krijg ik wel extra kriebels...als het zo is dan zou ik nu een week of 5 heen zijn...spannend hoor!
Vind 'm ook helemaal niet onduidelijk, dus gefeliciteerd! Anders doe je voor je eigen gerustheid nog een clearblue met indicator? Mijn eerste test was trouwens stuk lichter..
Dankjewel, en dat is inderdaad ook een goede tip, heb nu weer 2 testen gehaald van de kv wil morgenochtend en ev maandagochtend nog een keer testen.. maar als ik de reacties hier zo lees, maak ik me druk om niks zouden dat nu de hormonen al zijn Bedankt voor alle reacties en felicitaties!