rare dingen doen in je slaap

Discussie in 'De lounge' gestart door Pandora, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ik loop regelmatig in mijn slaap. Zo ging ik een paar weken terug naar beneden, liep een rondje om de tafel en ging weer liggen.
    ook heb ik al eens een film gezien in mijn slaap waarvan ik een heel film verslag kon maken. Toen ik wakker werd, wist ik van niets. Van het weekend pakte ik mijn man bij zijn arm en kneep zo onzettend hard dat ie gewoon blauw was! Was aan het dromen dat ze mijn baby afpakten en me in een gat gooiden en zo greep ik ML vast.

Heb een tijdje gehad was mijn slaapwandelen zo erg dat ik een natte handdoek naast het bed legde. Als ik er dan af zou werd ik wakker.

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ja bizar he? Ook wel wat eng, straks pakt hij echt de baby....

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hahah leuk om te lezen :)

Ik doe ook van alles in mn slaap.
    Praten en raar bewegen.

Ik had een keer een nachtmerrie over spinnen, en ik hoorde gewoon zo'n beest over t dekbed lopen.
    Ik werd wakker bovenop mn vriend!!
    Mn vriend schrok zich kapot hahahaha
    Ik snapte echt niet wat ik daar deed :p

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb als kind heel erg gespookt, rondlopen, gillen, schreeuwen, in paniek raken terwijl ik wakker leek voor mijn ouders.

Heb het nu nog weleens, maar blijf wel liggen. Alleen mijn man is dan de pineut, heb hem weleens aan zijn haar getrokken en hem wakker gemaakt omdat ik moest vertellen dat er een logo op mijn stropdas zat. Had die dag namelijk een open van mijn school en als herkenning dat we daar op school zaten, kregen we allemaal een stropdas met het logo van de school.

Verder huil ik weleens in mijn slaap waar ML dan wakker van word, en praat en schreeuw ik ook soms weleens.
    Ik droom elke dag heel levendig, gaat geen dag voorbij dat ik niet droom.

5. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Hahaha geweldig al die verhalen!
    Hier gelukkig iets minder 'erg'. Heb wel, toen de kleine net was geboren, mijn man bijna uit bed geduwd omdat ik dacht dat hij boven op de baby lag. Helemaal in paniek en gillen dat ie eraf moest. Maar de kleine lag lekker in zijn eigen bedje te slapen....

6. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    HAHAHAHA Geweldig!!
    Ik kom niet meer bij van het lachen....

Zo heeft vl ook regelmatig dat hij boven op mij klimt met de intensie...
    Ik hoop natuurlijk dat hij is zijn droom wel mij voor zich heeft en niet iemand anders hahahaha:p

7. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ik had mijn vl eens een knietje gegeven in me slaap,hij moest opstaan van de pijn.en ik sliep gewoon lekker door,volgende morgen vertelde hij het me,moest er echt om lachen. HIHi

8. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ik heb weleens gehad dat ik een spin zag maar dan een hele grote!!! Dus man wakker maken, licht aan en?? niets te zien uiteraard! ;)

9. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik heb mijn man eens een bloedneus geslagen in mijn slaap. Hij werd half wakker, zat even aan zijn neus en is weer gaan slapen. Hij schrok de volgende
    ochtend wel even toen zijn hand en gezicht onder t bloed zaten.

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Pff gelukkig meer agresievelingen dus

( heb een angststoonis en was al bang dat ik nu gevaarlijk.ben in mn slaap )

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik schijn erg geweldadig te zijn snachts. Ik schop mijn man regelmatig aan de kant, omdat ik dan het gevoel heb dat ie aan mijn kant vh bed ligt. Ik heb namelijk de ruimte nodig om fatsoenlijk te kunnen slapen. Meestal ligt mijn man helemaal niet op mijn helft maar op het randje van zijn eigen matras, haha! het was zelfs een keer zo erg, dat meneer half op zijn nachtkastje lag te slapen! Whahahaha! LOL
    Ook schijn ik te praten in mijn slaap, gelukkig onverstaanbaar, want who knows wat ik allemaal zeg...hihi!

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Mmm we zijn hier allebei wandelaars en beukers. Zoonlief komt ook niet vaak tussen ons in liggen omdat we nogal duwen of knarsetanden. Hij slaapt dan niet zegt ie. :). Het ergste wat bij ons wel eens is gebeurd is dat manlief zichzelf buiten gesloten had en toen via de regenpijpnterug in huis had willen klimmen en wakker werd toen hij viel omdat de regenpijp afbrak. Heel raar wakker worden als hij dan in z'n onderbroek ondersteund door de buurvrouw aanbeld. Ze had hem op straat gevonden. Hij helemaal verward en met heel veel pijn. In het ziekenhuis bleek een gebroken rug en voet. Maanden zoet. En ik vorig jaar na m'n operatie moest ik van de operatietafel weer in m'n bed stappen. Ik was nog niet helemaal bij en wilde toen zelf teruglopen naar m'n kamer. Ze hebben 6 man nodig gehad om mij weer in bed te krijgen. Ik wist van niks. Bij ons zitten de traphekjes in huis niet alleen voor onze zoon :).

13. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    *zit hier te grinniken op de bank* :)

14. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Haha wat kun je rare dingen doen in je slaap. *grinnik*

15. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Whaha leuke verhalen!
    Toen ik nog maar net 12? weken zwanger of zo was, maakte ik m'n vriend wakker, echt duwen tot ie wakker werd en toen zei ik: Lieffie lieffie de baby komt!!!
    En hij: doe normaal joh ga slapen, en toen werd ik ook wakker haha.
    Zo bezig er mee toen he :p

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hier maakte manlief me van de week wakker door de matrassen en alles van het bed af te tillen.. toen ik hem half slaperig vroeg wat hij in gods naam aan het doen was zei hij " schat ik ben m,n schaapje kwijt"

echt waar... hij heeft niet eens een schaap of iets in huis wat maar op een schaap lijkt..!!! mag hem er niet mee pesten.. maar af en toe kan ik het niet laten hoor:D

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

'Zie ginds komt de Stoomboot was ik aan het brabbelen' :)

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh ja ik schijn ook van alles uit te voeren in mijn slaap: praten, knarsetanden. Ineens pratend rechtop gaan zitten om vervolgens weer te gaan liggen en verder te slapen.

Tijdje terug was wel erg. Ik droomde en ineens midden in de nacht ging ik rechtop zitten en begon mijn arme vent een paar klappen te verkopen :) Hij had niks hoor :) Arme jongen wist niet wat hem overkwam. Schaam me dood af en toe :D

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Whahahahaha!!! Ik kom niet meer bij... Z'n schaapje kwijt!! :DJa, dat zou hij bij mij ook de rest van z'n leven horen :D:p

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh ik ben hier de dromer.. Gillend in bed liggen en zeggen dat er brand is of whatever.. Heel hard schreeuwend uit het niets.. Dikke verhalen ophangen, heel hard kreunen.. Arme man van mij.. Die weet soms niet hoe die mij moet troosten.. Gewoon wakker maken:p is het zo weer weg:p

Deel Deze Pagina