Hier ook! Had ik verse bietjes gekocht, haalde ik ze uit de koelkast (zelfde dag) en toen bleek het gewoon al 3 (!!!!!) dagen over datum te zijn. Heb m'n vriend terug gestuurd en kreeg direct een nieuwe, met excuses. Zo ook al eens gehad met danoontjes....die waren ook al een dag over datum, terwijl we die dezelfde dag gekocht hadden. Je had dat snuutje van m'n zoon moeten zien, toen hij hem weer in moest leveren... Hier door kijk ik bij elk product wat ik pak, wat de THT is. Maare...glas in kipfilet? Zou die kip dat levend gegeten hebben dan? Kan me niet voorstellen dat er zo in kan komen, ik neem aan dat je moet zien waar het glas erin gegaan is? Ik moet er ook niet aan denken, wat er zou gebeuren als je dit op at...! Goed van je dat het Hoofdkantoor een mail stuurt!!
Ik zou de voedsel en warenautoriteit inschakelen! Het is gewoon echt gevaarlijk... het is niet een haar of een ander beestje...
Ik doe om de 2 weken boodschappen bij Jumbo (woon zelf in B, vandaar om de 2w ). Nam elke keer rookworsten mee, maar eens op de datum gelet: al meer dan een half jaar over datum! Stond net iemand de rekken te vullen, dus melding gemaakt en ze gingen het opruimen. 2 weken later nog altijd rookworsten die zolang over datum waren. Weer gemeld, weer gingen ze het opruimen. Toen ik de keer erop weer ging en ze er nog lagen, heb ik een mail gestuurd naar de manager dat dit niet meer kon. De keer erop lag er geen enkele rookworst meer in de rekken! blijkbaar veel meer over datum dan ik nog maar gezien had.
Overigens mag in sommige producten een bepaalde hoeveelheid 'afval' zitten... Zo mogen er maximaal 1 kever in sla zitten bijvoorbeeld en 3 mieren. (voorbeeld klopt niet helemaal, zal het even opzoeken) Zelf heb ik wel eens haar in een kroket gehad... heb toen echt 10 jaar geen kroketten meer gegeten. En niet een haar, maar gewoon echt ene stuk vacht ofzo... in een pot augurken zat een nagel... ieuwwww! en verder wel eens kleine steentjes bij groentes enz. trouwens, die sla met die kikker... die had ik denk ik ook niet gegeten als ik het wel had gewassen...
Het ligt volgens mij ook echt aan de supermarkmanager... wij hadden een plus die is echt verschrikkelijk... rotte tomaten, heel veel overdatum, kapotte verpakkingen. Zo had ie ook een keer marsen die bij de kassa liggen aangevuld met marsen uit zo'n sixpack. Die had ik dus gekocht en terwijl ik hem ging opeten dacht ik, goh, hij is wel klein... (die uit het sixpack zijn kleiner dan de voor bij de kassa's of automaten. keek ik op de verpakking, stond er ook nog op: niet bestemd voor individuele verkoop... En die manager is echt een kniepstuver. Heel toevallig waren de marsen toen ook in de aanbieding bij kruidvat die ertegenover zit...
Warenklachtenlijn Klachten, twijfels of vragen over de veiligheid van levensmiddelen of producten kunt u melden bij de nVWA via de Warenklachtenlijn 0800-04 88 (gratis). U kunt uw klacht ook melden via een online klachtenformulier. Op de website van de nVWA vindt u verschillende klachtenformulieren voor onder andere klachten over rookoverlast horeca en producten.
Dat is wel heel erg gevaarlijk zeg! Heb zelf nog (gelukkig) nog nooit zulke dingen mee gemaakt! Heb al wel een paar keer gehad dat het vlees gewoon echt de volgende dag al rot rook en dan heb ik het niet alleen over kip. Wij kopen al een tijdje geen vlees meer bij de c1000 omdat dat echt *** kwaliteit is. Gelukkig maar dat je het optijd ontdekt had, er hadden erge dingen kunnen gebeuren..
Dit is idd het beste ja. Gewoon stoppen met eten ( val ik ook nog wat af ) Maar gadverdamme zeg, vooral die kikker En wat laks word er gereageerd zeg, echt heel slecht. Hier gelukkig ook weinig rare dingen meegemaakt, idd wel eens iets wat over datum is maar zelfs dat is op 1 hand te tellen. Hoop echt dat je nu een normale reactie gaat krijgen wat het hoofdkantoor TS
wij hebben hier gehad dat er kattensnoepjes over de datum waren die we hadden gekocht,gevolg met 6 katten naar de dierenarts.. kosten een hele boel hebben dr een dikke klacht over ingediend, en uiteindelijk geld terug gekregen.. waar was dat.. Yep c1000..
Denk dat mailen niet veel zin heeft naar de C1000. Heb dit zelf ook pas geleden meegemaakt bij de C1000. Zaten er 3 flinke stukken hard plastic in mijn gehakt. Ook gemaild en kreeg het antwoord terug dat ik met het aankoopbonnetje+ het stickertje van het vlees en de plastic stukjes terug naar de C1000 moest gaan waar ik het gekocht had. Daar aangekomen werd er nogal laconiek gedaan en kreeg ik het antwoord dat er altijd wel iets in terecht kan komen. Waar gehakt wordt vallen spaanders mevrouw. Nou je begrijpt dat ik daar dus geen vlees meer ga halen.
en om deze reden koop ik nooit kip bij de c1000 zowiezo geen vlees....... ik heb een keer in het gehakt een stuk handschoen gevonden, zo een rubberen toen ik er mee terug ging deden ze er nogal vaag over wouden eerst geen geld terug geven of ander gehakt aanbieden uiteindelijk na fikse ruzie te hebben gemaakt geld terug gekregen en een bosje bloemen ik koop mijn vlees altijd bij de lidl omdat het goedkoper en lekkerder is hier nog nooit problemen mee gehad en nog een klein voordeel van lidl vlees, het is via duitse normen gemaakt dus er zit minder water ingespoten of geen
MOet zeggen heb ook kip van de lidl maar daar vind ik echt veel spieren en bloed inzitten. Gehakt van de lidl nooit problemen mee gehad Nog geen mail terug overigens
oh ja over dingen over datum bij mijn stage in het dorp staat een winkelwagen vol afgeprijsde dingen van dingen die al over de datum zijn cola van 30-04-11, chips van 15-05-11 ik heb gister met die jongeren vol verbazing zitten kijken van heh?? dit gooi je toch weg ofzo??
oh bah die gore c1000! heb al zovaak verrot vlees gehad daar, zelfs stukjes oranje papier in een verse worst die je moet bakken.... neeh dankje ik haal daar niks meer... enkel nog eens verpakte producten zoals luiers, pap, drinken..... de rest haal ik wel ergens anders!
ik bedenk me nu in eene volgens mij had ik hier over toen ook een topic gemaakt over kinder bueno waar gewoon van gegeten was of miss afwas gebroken, maar denk eerder van gegeten, de verpakking er om heen was dicht, maar om de 2 chocolade ''staven/repen'' (weet niet hoe ik het anders moet noemen) zit ook een plastikje om heen waarvan eentje open was en dus een halve in zat, alsof er van gegeten was =O dit was bij de AH, sindsdien kijk ik wel uit met kinder bueno of er toevallig niet een deel van ontbreekt.
Ik heb vorige week bij de plus van die soort danoontjes (maar dan van tsjakka) gekocht. Toen ik ze kocht waren ze al 2 dagen over de datum. Ik heb ze gewoon opgegeten. Niks mis mee. Morgen doe ik daar weer boodschappen en dan zal ik het nog even melden. Dan krijg ik zo een nieuw pak. Hier doen ze echt niet moeilijk, en ik heb nog met de manager samengewerkt . Altijd handig Verder heb ik al vaak een klachtenmail gestuurd, bijv naar LU, Whiskas, de Ruijter en Ola. Zij reageren altijd op mails/klachten en heb ook een doos met producten gratis gekregen