Hihi, dat schijnt best vaak voor te komen hoor, kikker in je salade. Ook wel slak... Alleen valt het vaak niet op omdat het meestal versnipperd is Hoorde het een tijd terug in 1 of ander programma, sindsdien lust ik geen kant-en-klare salades meer
Datum wil niets zeggen helaas... Van het weekend nog een verhaal gehoord van iemand die in een distributiecentrum heeft gewerkt. Van de conserven die over datum waren moesten ze met een product de datum eraf schuren en dan werd er met het machine een nieuwe datum op gelabeld... En blijkbaar worden er bij melk- en kaasproducten deze technieken ook vaak toegepast. En bij de ontvette ham werd de schimmel er ruim ronduit gesneden, in het snijmachine gestoken, gesneden en opnieuw vacuüm verpakt voor in de winkelrekken. Ieuw!!!! Persoon in kwestie is met haar job daar moeten stoppen omdat ze terugkerende schimmelinfecties op haar handen kreeg van met die producten te werken!
Mijn opa en oma hebben ooit een potje huismerk champignons gekocht. Mijn oma had gehaktballen gemaakt met jus, en had daar de champignons doorheen gedaan. Mijn opa ging eten en had opeens een groot stuk in zijn mond. Hij haalt het eruit, en het bleek: Een stuk huid met haar van een RAT te zijn!!!!! Mijn oma ging kijken, en alles zat vol met stukjes haar en schilfers... BLEEEEH.... Ze zijn echt helemaal uit hun stekker gegaan en durven nu nog steeds geen champignons uit een potje te eten.. Rara, welk merk was het: potje huismerk champignons van de C1000! Ze zijn naar de winkel gegaan, adres achtergelaten. Tijdje later kwam een vertegenwoordiger van de C1000 langs met 5 potjes champignons (meteen de vuilnisbak in gegaan), en 3 andere C1000 huismerk dingen en een tegoedbon van (schrik niet): 5,=.
Oh jee, dat mogen ze niet meer verkopen hoor! Ik heb het eens meegemaakt met babyvoeding, ook een paar maand over de datum, echt schandalig vind ik dat en best gevaarlijk!!!!!! Glas in het vlees vind ik ook serieus een kwalijke zaak, levensgevaarlijk gewoon! Ik zou er denk ik persoonlijk voor zorgen dat er niemand meer vlees bij die c1000 zou kopen!
Dankzij dit verhaal eet ik dus ook geen champions uit een potje meer........... Bij de gedachte alleen al ga ik zowat van m'n stokje hier
Kikkers komen vaker voor.. dan komen ze in de machine terecht. Ik heb het bij de mac donalds gehad, stuk plastic op mijn burger. Waren ze vergeten uit de verpakking te halen toen hij op de grill ging. Wel nieuwe gehad. Ik haal zelf geen melk meer bij de AH (die 2 liter kannen van zaanse hoeve) elke keer weer zuur voor de datum in zicht is.
Hahaha heerlijk (ahum) topic! Toevallig hadden wij laatst een Italiaanse salade van de C1000. De stukjes kaas in deze waren voor de verandering groen en pluizig. NooNooman heeft de goeie eruit gegeten, ik heb bedankt. Brrr!
Ik heb het wel gehad met gekruide krieltjes van de c1000... de zak stond zo bol (3 dagen voor THT datum) dat ik bang was dat ie zou ontploffen als ik hem weggooide. (is uiteindelijk ook gebeurd toen ik de vuilniszak in de kliko gooide)
De man van een collega van me kocht weleens een milkshake bij de Mac maar die kon zuigen aan het rietje wat die wilde maar er kwam niks uit. Wat bleek toen hij het deksel eraf draaide,er zat een condoom onder aan het rietje Hij heeft niet meer gekeken of het miss wel een gebruikte was maar gelijk weggegooid
De datum op een verpakking zegt niks idd. Vleeswaren worden nl als de datum nadert uit de verpakking gehaald en opnieuw verpakt met een nieuwe sticker.
Ik heb een keer maden in het gehakt gehad, was bij Jumbo.. Meteen teruggegaan en kreeg mijn aankoopbedrag terug, ik hoefde geen nieuw gehakt Moest ook mijn adres achterlaten en drie dagen later kreeg ik een bos bloemen met een brief en een bon voor 20 euro gratis boodschappen! Ik koop alleen nooit meer gehakt bij Jumbo, dat haal ik wel bij de slager voor die anderhalve keer per jaar dat we dat eten..
Oh Sandraske, dat jij überhaupt nog gehakt eet. Dat is echt mijn grootste nachtmerrie! Ik ben zo vréselijk vies van maden dat ik er gewoon bang voor ben. (en dan te bedenken dat ik ze ooit met een bijbaantje in een dierenwinkel in bakjes moest scheppen voor mensen die gingen vissen, de horror!)
ik ha gisteren een bij in de diepvriesgroentemix van de ah. Ik was het eten uit de pan aan het scheppen om een babyhapje van te maken. Gelukkig had ik het niet afgegoten in een vergiet. Dan had ik het misschien niet eens gezien.............
Zou haast geloven dat het glas met opzet in de kipfilet gedaan is hoe komt het er anders in. K zou naar de supermarkt terug gaan met de stukken glas hoor!
ik heb een keer een blauwe pleister in de kipfilet gehad op mijn werk ik was aan het snijden en op een gegeve moment dacht huh elke keer een blauw stukje hoe kan dat nou.. toen viste ik een pleister uit...