mmmh ik had net nog trek maar nu.... het ergste wat ik had was een flink stuk plastic in mijn krentenbollen van de jumbo. gelijk terug gegaan, met de bon, de bollen en het plastic. kregen een taart aangeboden, nieuwe bollen en later een excuusbrief. opzich heel netjes en gelukkig niet vies! ik denk dat ik echt over mijn nek ga als ik iets vind wat niet helemaal goed is.
Ach, ben wel eens terug gegaan naar de etos. Was niet vies ofzo. Maar uit mijn pak van meer als 30 stuks luiers, kwamen maar 28 luiers... en waren ook de verkeerde maat!! Kreeg 2 nieuwe pakken ;P
Ik heb tijdelijk het afprijzen gedaan bij een ah. Ze werken met een codeboek waarin staat welk product je op datum moet controleren. Vaak zetten ze daar mensen van 16 op die geen zin hebben om het hele schap met bijvoorbeeld kleine tomatenpuree blikjes of chips leeg te trekken... dat is een verklaring waarom de datum zo ' slecht' wordt gecontroleerd. Dat ze er luchtig over doen... ja t komt gewoon te vaak voor. Ik ben nu nog een week werkzaam in de Ah, en ik zie vaak dingen over datum oid voorbij komen bij mijn kassa, soms staan de pakken op springen, ik zelf let er echt op omdat ikv oorheen natuurlijk afgeprijst heb, maar iemand van 16 zal het niks boeie.. als hij zn salaris maar krijgt.. Een tip, check a.u.b. altijd de datum !
Ik heb laatst stukjes houtschilfer gevonden in de sinaasappelsap van appelsientje.. Ik dacht dat het nagel was!! Ik heb direct appelsientje gemaild en kreeg een doos thuisgestuurd dat ik het gratis op kon sturen(de schilfers en de verpakking overigens). Na een aantal weken kreeg ik bericht met dat ze het onderzocht hadden, wat daar het resultaat van was en 5 euro voor het ongemak.
Wij hadden een tijdje terug een grote schroef in de andijvie. Het was een zakje voorgewassen en gesneden andijvie, dus ik had het al zo klaar gemaakt. Onder het eten bleek er dus een grote schroef met verf in te zitten. Gelukkig geen tanden gebroken. Toen ik nog bij een supermarkt werkte op de versafdeling, bracht een keer een klant een bakje rundvleessalade terug. Er zat een dikke koeienkies in En een keer een andere klant die in een bakje andere verse salade een stuk van zon gele schoonmaakdoek had gevonden. Gebeurt echt vaak zulke dingen!