Ben ff de weg kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fem, 11 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hallo lieve meiden,

Ik ben momenteel even de weg kwijt. 08 Januari was de eerste dag van mijn ongi nadat ik ben gestopt met de pil. Een week later kreeg ik steken in mijn buik die zeker twee weken hebben aangehouden. Een dag voor mijn NOD (ik ben maar uitgegaan van 30 dagen) heb ik getest met een Kruidvat test en zowaar verscheen er een heeeeeeeel licht streepje (heb geen digitaal fototoestel anders had ik het wel geplaatst).

Op mijn NOD heb ik 's morgens getest en helaas, negatief.

Momenteel heb ik last van krampen en weer van mijn (.)(.). Continue steken, en dit heb ik dus af en aan de afgelopen anderhalve week.

Uiteindelijk hebben we besloten om het maar op zijn beloop te laten en dan maar weer te gaan testen op Valentijnsdag.

Stel: Ik heb een laat eitje gehad, zou ik in theorie dan wel zwanger kunnen zijn maar dat ik dan pas volgende week positief kan testen?

Ik vind het nog steeds vreemd dat ik vorige week een licht streepje had, ik raak er een beetje van in de war.

Sorry voor het hele verhaal, maar ik moet het ergens kwijt... dank jullie wel voor het lezen.

Liefs,

Fem

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ahw meid
    Geen sorry zeggen hoor!
    Je weet het he, we zijn er om elkaar door heen te slepen
    Het kan natuurlijk inderdaad dat je ei later is geweest ivm dat je lichaam moet wennen zonder pil.
    Vind het een goede zet om je zelf ff "rust"te geven en dat je even afwacht.
    ik ga weer heel hard voor je duimen de 14de en hopelijk wordt je dan wat wijzer.

Dikke knufff ikke

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel lieverd, ik kan wel janken op het moment, ik ben echt effe helemaal down, ik vind het niet erg dat ik moet wachten voordat we zwanger zijn, ik baal er alleen van dat de duivels maar niet komen, hoe gek het ook klinkt... maar dan kunnen we in ieder geval door naar de volgende ronde....

*knuff* dank je wel

4. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Fem ik blijf voor je duimen meid. En ik weet zeker, op een dag heb je een positieve test in handen. Wel verwarrend hoor dat je positief getest had en toen weer negatief. Heb je de huisarts al gebeld met deze vraag? Je zou het ook eens kunnen voorleggen aan de verloskundigen op deze site. Geef de moed niet op lieverd!

Knuffel Irene

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    is inderdaad ook een goede ff de ha bellen en uitleggen wat de situatie is misschien een bloedtest vragen. Dan weet je gelijk meer.

Snap ook wel dat je meer duidelijkheid wil, nu weet je eigelijk helemaal niks, brengt een hoop onzekerheid met zich mee.

Van mij een dikke knufffff en we helpen je er wel door heen

Liefs ikke

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel Irene, als die :evil: uitblijven (wat op zich niet negatief is) en ik blijf een negatieve test houden ga ik zeker eens rond informeren of ik ook maar IETS kan doen.....

Ik hoop dat jij ook een positieve test hebt over 4 dagen meid!

7. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi! Ik hoop ook echt dat je een mooi positieve test hebt binnen een aantal dagen!

Ik wil helemaal geen spelbreker zijn, maar ook ik had zo'n licht kruidvatstreepje, en het bloedonderzoek dezelfde dag was negatief, heel soms geeft die dus valse lijntjes! (Zie album) :-?

Maar ik hoop dat het bij jou niet het geval is en dat je alsnog mooi positief zult testen!

Sterkte meis!

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Speeters; Ja, misschien wel een idee om, als de rode brigade zich niet heeft aangemeld, even naar de dokter te gaan.... aan de andere kant vind ik het ook weer zo overdreven, ik bedoel; voor mij is het pas de eerste ronde....

9. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Als het je eerste ronde is kan je lichaam inderdaad nog wat van slag zijn, en waarschijnlijk zal de dokter je ook aanraden om nog even te wachten. Het wachten duurt natuurlijk wel erg lang, maar ik zou nog een weekje wachten, in de hoop dat je natuurlijk niet ongi wordt en een mooie positieve test krijgt. ;)

Misschien heb je een latere eisprong gehad?

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, dat hoop ik dus ook Speeters.... Ik wacht sowieso tot ik rond de 50 dagen zit ofzo... ik ben al niet iemand die voor ieder wissewasje naar de dokter rent...

11. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Sterkte tijdens het wachten! Hopelijk brengt het toch iets goed op ;)

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Heey meissie...

Wat lees ik nou... ben je down... :(
    Lieverd ik weet wat je voelt (ik had dan wel geen lichte positieve test). En ik had zoiets als ik gisteren nog steeds niet ongi was geweest en een negatieve test had, dan was ik ook wel ff naar de dokter gegaan.

Ik zou gewoon nog ff wachten en dan woensdag nog een keertje testen. je bent dan 8 dagen overtijd... ik werd ongi met 8 dagen overtijd. Hopelijk heb je dan duidelijkheid... of een mooie positieve test of een ongi... meisje van hieruit een dikkuh knuffel en hopen op snel meer duidelijkheid.

Liefs jollie

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel lieve Jollie... :) een knuffel doet me altijd goed, zo lief van je.... ik ga idd de 14e nog een keer testen en als het dan weer negatief is en de :evil: zijn er nog niet... tja... dan weet ik het ook niet meer.

*Knuffel terug*

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi lieve Fem

Ik hoop voor je dat je snel mag weten wat je lichaam aan het doen is. Ik heb al vaker gehoord dat het ontpillen best wat verwarring kan geven. Gewoon moed houden. Je weet nooit, misschien is het toch nog raak.
    Ik schreef het al op het NOD forum, maar nu nog een keer. Hier vanaf mij een hele dikke knuffel en dat je snel meer weet.

Liefs,la Femme

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel La Femme, lief van je en van alle andere meiden natuurlijk, wat moet ik toch zonder jullie?

xxx

16. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

He fem je blijft het spannend houden.
    Hoop echt dat je vandaag meer te weten komt

17. NicenChar

NicenChar Actief lid

1 okt 2006
    124
    0
    0
    Ik zal ook voor je duimen, hopelijk helpt het een beetje.

Deel Deze Pagina