Erg duizelig en donkerbruin bloedverlies,

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Brigit, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    #1 Brigit, 22 aug 2009
    Laatst bewerkt: 22 aug 2009
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds een paar weken erg duizelig, zo duizelig dat ik thuis moet blijven en niet veel kan. Ben ermee naar mijn huisarts geweest en die vertelde mij of ik ben zwanger of heb ziekte van meniere en dat ik mijn menstruatie moet afwachten voor hij mij allemaal onderzoeken laat doen of medicijnen gaat geven.
    Nu ben ik 1 dag later dan normaal ongesteld geworden. Al kan ik het niet echt een menstruatie noemen.
    1e dag af en toe donkerbruine afscheiding, kon ik met inlegkruisje opvangen,
    2e dag ietsje meer maar ook donkerbruin af en toe zelfs bijna zwart
    3e dag was het wel meer, maar ook niet zoveel als normaal. Normaal moet ik er snel bij zijn anders ga ik door lekken, Nu helemaal niet.
    vandaag is de 4e dag en bijna niks meer. Ik snap er niks van.
    Heb wel de klachten van menstruatie zoals altijd. Maar toch ook weer een beetje anders, niet zo heel erg, minder heftig dan normaal.
    Wel veel hoofdpijn, de hele tijd door, normaal alleen de 1e en laatste dag.
    Voor de zekerheid ga ik morgen een test doen, want maandag moet ik naar mijn huisarts. Mijn lichaam heeft mij al erg vaak in de maling genomen, wat dit nou weer is weet ik niet.

Mijn vraag is eigenlijk heeft er iemand ervaring met erge duizeligheid tijdens zwangerschap? Of met donkerbruin bloedverlies?

Groetjes

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Birgit,
    Da's idd erg vervelend. Ik kan je er verder niet mee helpen.. Het enige wat ik kan zeggen, om zeker te weten dat het een zwangerschap is ja of te nee, testen. Mss vandaag naar een kv rijden en een 2 voor 5 halen, je hoeft nl niet persee met ochtendurine te testen, zolang je maar niet heel veel gedronken hebt..

Succes!
    Knuf Sookie

Deel Deze Pagina