Dag dames, Ik ben een tijdje niet meer actief geweest hier. Mijn vriend en ik zijn allebei getest, alles is in orde dus we kunnen zwanger worden. Na meer dan een jaar is dat nog altijd niet het geval, we zijn dan ook doorverwezen naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Op zich was dat wel een opluchting en ik had besloten om dan ook een tijdje afstand te nemen van het forum en minder bezig te zijn met zwanger worden. De afspraak in het ziekenhuis is voor 23 januari. Ergens koesterde ik nog hoop dat mijn menstruatie begin januari zou uitblijven. Dat was niet het geval en ergens was het wel een teleurstelling. Zowel voor mij als voor mijn vriend. Maar we hebben ook de hoop op de verdere onderzoeken en dat is niet zo lang meer. Echter, sinds de dag dat mijn menstruatie begon heb ik wel een heel raar gevoel in mijn buik. Mijn menstruatie is gedaan nu maar het gevoel is gebleven. Ik ben niet misselijk, het voelt gewoon heel raar. Van tijd tot tijd zijn mijn borsten ook gevoeliger en ik heb ook meer afscheiding dan gewoonlijk. Afgelopen nachten werd ik ook een paar keer wakker badend in het zweet. Het is nu niet echt om te zeggen zweetweer. Een vriendin van me vroeg al of ik zwanger was, heb maar nee gezegd aangezien ik mijn regels gehad heb. Toch houdt het me nu ergens wel bezig omdat je soms wel zwanger kan zijn en toch nog een menstruatie hebben. De beste manier om erachter te komen is natuurlijk een test doen, maar ergens durf ik niet zo goed. Ik ben bang dat ik mezelf te veel hoop ga geven en ook bang voor de teleurstelling die komt wanneer de test negatief is. Maar zo kan ik ook niet blijven rondlopen. Moet ik dan toch maar testen of gewoon alles van me afzetten en het negeren voor nu? Wat zouden jullie doen? Elisje
ik denk dat ik in jou sytuatie de cyclus zou afwachten en kijken wat het doet , ik zelf zou niet testen.
lieve meid Ik zou denk ik toch er een testje er tegen aan gooien of even lang de h.a. gaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Wat je ook doet sterkte. Liefs Lydia
Ook al kan een negatieve test een teleurstelling zijn, zou ik de test doen. Je weet dan in ieder geval waar je aan toe bent, ook als je straks de onderzoeken enzo ingaat weet je zeker dat je niet/wel zwanger bent. Meid de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Tja ergens denk ik er toch over om te testen. Dan is de onzekerheid wel weg. Blijft het voortduren dan toch maar eens naar de huisarts stappen ook want al bij al is het toch wel vervelend.