Nu weet ik tenminste waar het over gaat.. Niet dat ik het nu snap, want heb geen i-pad, en weet ook niet wat drawsomething is. Ben nog ouderwets met mijn samsung telefoon met prepaid kaartje.
Ik kom even lastig doen... Maar eh... Ik zeg hij staat er niet voor en ook niet er achter... Hij staat er naast.
Uh.....niet om me ergens mee te bemoeien.......maarruh in de turkse vlag zit maar een ster? En de maan natuurlijk haha, die voor de ster staat trouwens haha Vlag van Turkije - Wikipedia
Ow 1 ster haha Nou in ieder geval staat de maan voor de ster "Ernaast" snap ik wel... Alleen als je iemand moet vertellen waar die maan moet komen en je zegt "ernaast" dan kan het beide kanten zijn
Links ernaast? Rechts ernaast? Lijkt mij heel duidelijk Ervoor en erachter zijn bij mij wanneer je aan het tekenen bent heel andere plekken. Je hebt ook nog diepte. Ik zou het dan letterlijk ervoor of erachter tekenen. ------- erachter ---------- links - onderwerp - rechts -------- ervoor -----------
Ik heb nu serieus ruzie met mijn vriend haha. Jij hebt gelijk maar ineens snapte ik de beredenatie van je man. Dus ik probeer dat uit te leggen aan mijn vriend, nou dat ging niet. Nu hebben we ruzie haha, discussiëren gaat hier meestal niet goed
Ik vind ook dat de maan voor de ster staat, maar ik snap wel wat je man bedoelt. Omdat je eerst de ster(ren ) getekend hebt, komt de maan erna. Ik denk dat ie dat bedoelt met erachter. Een beetje zoals 'de maan erachteraan'. Niet dat het taalkundig klopt, maar ik snáp waar het vandaan komt
ervoor, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe je het tekent. Als je het in perspectief tekend en hij is dus ook ietwat kleiner en ietwat hoger, dan zou ik zeggen erachter. maar als je het op dezelfde lijn zet en even groot is het ernaast. Bedenk me nu dus dat ervoor bij een tekening betekend dat je hem ook in perspectief moet tekenen, en iets lager en groter. Ik ga dus voor ernaast. moet ik eigenlijk de originele tekening zien. ik begrijp de discussie trouwens.
Haha wel grappig te lezen dat anderen hier anders over denken, zou hier ook wel over kunnen discusseren, ik zou ook echt bij mijn standpunt blijven haha omdat ik niet begrijp dat anderen dat niet zo zien....hij staat vooraan in de rij. Ernaast klopt trouwens ook.
ik zeg ook ervoor! als je hem erachter zet zal hij helemaal rechts komen te staan dus ik zeg ook ervoor Man van ts beredeneer jij je keuze eens even duidelijk in beeld
achja mannen he hihihi Zo heb ik met mijn man al een hele tijd een meningsverschil over de knipperlicht van de auto. Een knipperlicht aan doen noemt hij : de knipperlicht uit doen. Snapte er eerst ook geen sikkepit van maar met knipperlicht uit doen bedoelt ie net zoiets als je hand uitsteken als je afslaat. Dus zijn knipperlicht doet ie uit. Dan komt mijn logica weer zo van : wat zeg je dan als je hem weer ( echt ) uit doet? Dan doet ie hem af Maar goed, dit gaat al jaren zo! Maar hij begint het onlogische van die benaming eindelijk ook wel in te zien. Gelukkig. Maar goed, misschien dat het ook wel aan de provincie ligt? Ik kom uit brabant hij uit groningen. En hij zegt dat ze in Groningen het vaker zo zeggen. Tja
haha wat een grappige discussie zeg. Maar ik zeg ervoor... Enige andere logica kan ik er niet in ontdekken