Nadat vorige week donderdag een goede echo Had en een inimini mensje zagen. Heb ik eergisteren enorme krampen gehad en nu begon ik te bloeden het is helder rood met slijm Had voor de zekerheid de vk gebeld en zoals verwacht even afwachten en als ik morgen nog bloed verlies heb mag ik voor een echo. Ppfff maak me echt zorgen nu
He bah wat rot... Ik heb met 6 weken ook helderrood bloedverlies gehad. Bleek achteraf een contactbloeding te zijn geweest. Heb je misschien veel getild? Of heb je last van obstipatie? Of seks gehad? Dan kan het daar ook door komen.. Hopelijk stopt het bloeden!
He bah, sterkte! Ik heb vanaf 4 weken zwangerschap regelmatig helder rood bloedverlies. 1x door contact bloeding, en vaak gewoon spontaan. Alles "lijkt" goed te zijn! Ik heb er alleen geen krampen en slijm bij gehad. (Ja soms bruin slijm). Sterkte! Nog even afwachten hoe moeilijk t ook is! xSimone
Mag vanmiddag voor een echo bloed is wel wat minder maar zo zeurend gevoel in men buik en mijn vk is echt top en regelde meteen een afspraak
Ik heb heeeeel veel bloed verloren, helderrood en met stolsels. En mn banner klopt echt Het blijkt dat mijn placenta heel erg laag ligt en dit veroorzaakt bloedingen. Heel veel sterkte, het is zenuwslopend!