Hallo iedereen sinds 2 weken heb ik hele rare dromen dat me broertje bij me werk dingen ging stelen en als straf de oven moest schoonmaken en nog meer van dat soort dromen, maar 2 dagen geleden droomde ik dat ik vroeg beviel ( weet niet precies hoeveel weken ) maar het kindje was gezond alleen het ledikantje was er nog niet ( krijgen we eind maart terwijl ik eind april ben uitgerekend ) dus wel erg toevallig... moet ik er nou rekening mee houden omdat ik die droom heb gehad? maak me er een beetje zorgen over, wat als het klopt liefs Margot
rare dromen zijn heel normaal, moet zeggen dat ik er geen last van heb gehad maar mijn vriend wel. vorig jaar had hij gedroomd dat ik met kerst tijdens het eten bij mijn ouders ineens een buik kreeg van een 9 maand zwanger iemand (zo dik) stom dat hij dat vertelde, met kerst waren we bij mijn ouders, hij naar de wc ik een kussen onder mijn trui hihihihi later droomde hij dat ik heel relaxed lag te bevallen, en het ene na het andere kind eruit kwam (was al bij nummer 9 ofzo) hij vroeg aan mij waar we ze allemaal moesten laten, riep ik heel nuchter nou dan bouw je toch wat stellingkasten. iedereen kent dat verhaal en mijn ouders hebben alvast een stellinkast voor hem gekocht hahahahah en de laatste droom werd hij schreeuwend wakker waar is de baby, hij droomde dat de baby ineens weg was ik werd lachend wakker en hij zat helemaal verbaasd om zich heen te kijken vanochtend vals alarm bezoekje gehad aan het ziekenhuis, ben beniuewd wat hij vanacht gaat dromen.
nee hoor Margot, ik denk niet dat het een voorspellende droom is. Het geeft vooral aan dat je veel met je zwangerschap en de komst van je baby bezig bent. Is heel normaal. Ik droomde tijdens mijn vorige zwangerschap ook veeeel meer en soms heel raar, met als hoogtepunt - of beter dieptepunt- een droom waarbij ik beviel van een baby met een gemene clownsgrijns. Echt een rotdroom maar geen voorspelling want mijn meisje heeft de allermooiste glimlach van de hele wereld. Ik ben nu weer zwanger en ik droom ook weer opvallend meer! Geen zorgen en geniet van je zwangerschap! Amber
haha moest wel lachen om je droom omdat ik aan die reclame moest denken dat buurman bassie was vreemdgegaan met de buurvrouw en ze beviel van een kleine Bassie..
Haha, nu je het zegt! Had nog helemaal geen link gelegd... Maar ik was wel eerder met de droom, de reclame kwam later uit. Zou het dan toch een voorspellende droom zijn geweest?