Gegroeid in 1 nacht?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sam0110, Dec 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Hoi,

Vandaag voelt mijn buik zo anders aan.
    Hij is precies iets harder (geen harde buik ofzo maar voelt niet meer echt slap aan) en mijn meisje beweegt ook anders, ipv schoppen voel ik haar echt schuiven.

Zou er in 1 nacht zoveel kunnen veranderen daarbinnen?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja hoor dat kan heel goed, soms krijgt je kindje een groeischeut, zeker in deze periode groeien ze hard :) ik heb het ook gehad, dan blijft het weer een paar dagen zo en dan merk ik dat ze weer gegroeid is, mijn bandenpijn is daar een mooie graatmeter voor.

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Bandenpijn heb ik eigenlijk nog heel weinig gehad, morgen krijg ik een echo dus ik zal het wel zien of ze idd gegroeid is, vorige week woog ze al 500 gram.

4. mymiracle

wauw! succes en veel plezier morgen :)

5. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ze heeft zich omgedraaid en ligt nu dus met het hoofdje naar beneden, wel dat voel ik toch wel goed, mijn buik voelt helemaal anders aan.
    Zou toch liever hebben dat ze nog wat in stuit gaat liggen, dan krijg ik minder harde buiken.

6. mymiracle

nou gelukkig is het niks ernstigs meid ;) wel lastig inderdaad maar ze kan zich nu toch nog makkelijk omdraaien? hoeft niet zo te blijven nog....

7. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Bij mij voel ik sinds gister me baby de hele dag al bewegen...Echt vreemd, van niks voelen tot meerdere keren per dag... Vind het wel heerlijk, opeens zijn we met z'n 2en...Heerlijk gevoel....

Liefs Jeanney

8. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    Ik merk het nu met 16 weken. (tweede kindje)
    Als ik smorgens wakker wordt voel ik mijn baarmoeder een stukje hoger. Soms een paar dagen niet hoor, en dan ineens weer wel :D

9. meertje

meertje Bekend lid

Sep 12, 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Beste dames,

Ik heb sinds gisteren ook het idee dat mijn buik enorm gegroeid is.
    Ook viel het mijn man al op.
    Ik had in de nacht veel pijn aan mijn linker zij en toen ik in de loop van de dag hadden wij echt het gevoel dat mijn buik groter en ronder was geworden.
    Het kan dus wel :(:

Groetjes Meertje

Share This Page