Hoi hoi allemaal.. Uhhm hoe zou ik beginnen. Ik heb altijd een onregelmatige menstruatie cycles gehad. Mijn vriend en ik hebben eigenlijk nooit veillig sex gehad in de tijd dat we samen zijn. En het is nooit mis gegaan. En ik slik de pil niet aan gezien ik daar slecht op reageer. Best wel dom bezig geweest eigenlijk aangezien we nog niet van plan waren een kindje te krijgen. Nu is het zo dat ik twee maanden geleden een volledige menstruatie heb gehad op 9 juli. 10 augustus heb ik een bloeding gehad van echt maar 5 minuten. En ik ben nu nog steeds niet ongesteld geweest. Ik ben de laatste dagen echt heel veel misselijk. Ik heb steken in me onderbuik links en rechts in me lies. Ik ben echt heel moe telkens. Nu weet ik niet of ik zwanger ben of dat ik gewoon weer een onregelmatige cycles heb en er gewoon niks aan de hand is?? iemand enig idee wat het is..? het klinkt mischien voor jullie als een voor de hand liggende vraag maar dat is het voor mij niet van wegen de situatie om mij heen. Veel stress dus mischien dat ik daar door weer niet ongesteld ben.. groetjes