Hoi, Ik zat gister me lijstje die ooit in de negenmaanden magazine zat door telezen,en daar stond in dat je "hydrofiele washandjes" in huis moet hebben,is dat zo...? Groetjes,
Inderdaad lijken ze mij ook handig, zijn ook dunner dan gewone washandjes, zo kom je makkelijk tussen de huidplooitjes bij de beentjes enzo. en duur zijn ze niet hoor, heb bij de hans textiel 8 washandjes voor 50 euro cent gehaald!
Echt nodig heb je dit niet. Sommige mensen gebruiken deze niet en wassen de kleine met hun handen in t badje. Maar ikzelf denk dat ik t wel ga gebruiken.
WAT? Heb ik me verdorie weer een oor laten aanaaien daar bij die Hema, ik ga voortaan alleen nog naar Hans Textiel en Zeeman.
Ik zou ze zeker in huis halen. Voordat je je kleintje in bad doet, is het wel zo prettig zijn/haar gezichtje te wassen en de billetjes en geslachtsdelen. Verder gaat Mitchell om de dag in bad en de dag dat hij niet in bad gaat was ik hem ook. Gewone washanden zijn veel te ruw voor een baby.
ik denk dat je gewoon zelf moet kijken of je het nodig vind of niet. ik weet nu al dat ik ze niet ga gebruiken, vind het een beetje een vreemd iets... je wast je kindje toch gewoon met je eigen handen. washandjes gebruik ik zelf trouwens ook nooit. tis wat je zelf wilt! groetjes
ik wilden mijn ukkie aan de waslijn hangen na t wassen nee geintje ik heb ze ook gekocht mij lijkt t erg fijn alleen wel duur zal hans textiel hier ook eens gaan zoeken veel liefs mieke