ik droom al 2 dagen zo raar en word om 4 uur dan wakker en kan de rest van de nacht niet slapen en heb het dan snik heet. gisternacht droomde ik dat ik bloed had verloren, innestelings bloed , toen ik wakker werd was er niks aan de hand. vannacht droomde ik dat we een dochter kregen en dat me vriend een naam had uit gekozen die zo raar was , bestond uit een aantal namen. en als ik wakker word zweet ik me rot en dat stopt pas in de loop van de ochtend. kan een mens ook raar dromen
Ooohhh sonja ik hoop het zo voor je. He heet hebben kan echt op een zwangerschap duiden zeker rond deze tijd. Ik heb overigens ook dit weekend gedroomd dat ik een blonde dochter kreeg met een hele mooie mond en1 flapoor...ach god...arm kind . Dat is de tweede keer dat ik over een babydochter droom. Vlak voor je nod, als je dan hele drukke dromen hebt kan dat te maken hebben met de oestrogeendaling. Liefs irisje
Ik heb ook veel "dochterdromen" alhoewel ze dan geen flaporen heeft (kans is wel aanwezig, mannetje had flaporen, arme hij ), geen idee wat het betekent, laten we hopen dat het een + test betekend! ! (Zou mooi zijn he?)
hihihi... Foutje, ik dacht dat je 2 dagen voor nod zit maar je zit 7 dagen voor nod. Dan zegt dat warm hebben niet zo heel veel nu, toch? Aan de andere kant, zeggen mijn 'vibes' tegen mij dat je wel eens zwanger kan zijn. Ik hoop het enorm voor je, liefs irisje
hihi! Irisje, hoe nauwkeurig zijn jouw vibes? Wat zeggen je vibes over mij Zou wel mooi zijn he Sonja! Ik droom ook vaak over "ons kind"maar vaak zijn dat hele onlogische rare dromen. Doe ik al zolang als ik een kind wil. Droom sowieso heel vaak en heel druk. Dan wordt ik doodmoe wakker. Heel vervelend.
mijn ventje heeft gedroomd dat ik zwanger was en heeell dik hahahahha hoop dat deze droom iets zegt: dat ik zwanger ben maar hoop niet heeeeellll dik hahahah
Ik heb ook hele rare dromen de laatste tijd. Ook dat ik zwanger was. Een paar dagen geleden droomde mijn vriend dat we een dochter hadden met lange blonde haren in vlechten en prachtige blauwe ogen. Dat kan, want we hebben beiden blauwe ogen. Ik hoop zo dat het een voorteken kan zijn. Ik voel me de afgelopen dagen wel anders, maar weet niet of het komt doordat ik weer teveel op deze site zit te lezen. We zullen het wel merken. Hoop het voor jou en voor mezelf ook haha! Groetjes Len
Nou sinds ik zwanger ben droom ik heel veel en heel raar! Te bizar om hier te vertellen haha...en snachts zweet ik me rot...dus wie weet is het wel zover! Je zal nog even geduld moeten hebben, ik duim voor je! Liefs
In mijn droom vannacht kwamen allemaal hoogzwangere vrouwen voor, die op het punt stonden te gaan bevallen maar het wilde maar niet doorzetten. In mijn droom hielp ik ze van een soort trapje af te springen (voorzichtig) omdat volgens de schok van het neerkomen de bevalling op gang zou komen. Nou, is dit weird of is dit weird? Hahahaha.
Nou...Ik ben een persoon met enorme ingebouwde sensoren. bepaalde situaties voel ik feilloos aan (sommige meiden op het mk forum weten daar al het een en ander van). Maar of ze in dit geval te vertrouwen zijn, dat moet ik nog maar zien. maar er waren toch wel wat meiden bij wie ik dacht, jij bent zwanger en dan was het ook zo. In jouw geval zeggen mn vibes nog niets maar jij bent nog een beetje aan de erg vroege kant. wie weet later meer, irisje
Hoi Sonja, Ik had een week voor mijn NOD ook vreselijke dromen. Tevens droomde ik een aantal keren dat ik een dochtertje had. Dat heb ik nog nooit gedroomd hoe graag ik ook zwanger wilde worden. Vervolgens was ik overtijd en nog steeds vreemde dromen. Inmiddels ben ik zwanger en slaap ik een stuk rustiger. Dus wie weet.....
Haha, het was als een grapje bedoeld hoor iris! Maar toch bedankt! Het is wel leuk om zoiets te horen toch...! Kan jij ook voor jezelf aanvoelen of je wel of niet zwanger bent? Dat scheelt een hoop geld in zwangerschapstesten! Als ik een week verder ben zal ik je nog is opzoeken, want nu heb je me natuurlijk wél nieuwsgierig gemaakt!
Hoi zena, We zijn allebei gependeld voor feb een meisje door Carulli. Dat zou leuk zijn als het waar is. Nee, ik heb het bij mezelf iedere keer mis gehad. Als ik dacht nu heb ik alle symptomen, was het niets nada niente. En wanneer ik dacht, nu voel ik niets, was ik zwanger. Wel werd ik, toen ik zwanger was (beide keren) geestelijk gestuurd om veel te vroeg te testen.hahaha En nu... tsja als ik niet beter zou weten, zou ik er heilig van overtuigd zijn dat ik niet mn eisprong net heb gehad, maar dat ik zwanger ben. Mn buik zit heel hoog,moe, misselijk, dorstig en al drie dagen vette positieve ovulatietesten. Ach ja het leven van de zwanger-willen-worden-dames gaat niet altijd over rozen.
ik heb toen ik zwanger was van justin en dat nog niet wist ook steeds dromen gehad dat er een wonder in mij groeide, ik vond het heel mooi maar zocht er niets achter, tot ik zag dat ik overtijd was. en ja zwanger dus,. was wel een hele mooie droom. heb het toen zelfs helemaal opgescheven
@irisje Ik wordt ook steeds geestelijk gestuurd om veel te vroeg te testen! (al is dat ws mn eigen geest!) Ja als caruli dr pendels uitkomen voor ons, zou wel heel erg leuk zijn! Ik hoop het! Mijn pendel hield een paar rondes terug vol dat ik zwanger was, terwijl ik toch echt ongesteld was, dus daar luister ik niet meer naar!
Ff over pendelen,weet iemand of het al is uitgekomen?Bij hoeveel vrouwen is er juist gependeld?Zou ik wel willen weten..aangezien er net voor mij is gependeld.. @Irisje:Voel je iets over mij?
hahahaha...sorry, nog niks maar ook jij bent nog iets te vroeg. Wie weet later Maar je moet me niet te serieus nemen hoor. liefs irisje
Nou, wat ik nu vannacht toch weer allemaal droomde. Zit duidelijk iets te vaak nog voor bedtijd op dit forum hihi. Ik had een heel lief klein babytje (weet niet of het een meisje of jongetje was). En ik was bij FF aan het opzoeken of ik wel op de juiste dagen sex had gehad en ik kreeg daar allemaal dansende en zingende hartjes, veel kleuren enz. die aangaven dat ik het perfect gedaan had. Allemaal leuk en aardig, maar dat zal in het echt toch niet zo zijn. Heb volgens mij mijn ei echt wel gemist deze periode. Nu ja, was evengoed een leuke, maar drukke droom.