rare dromen

Discussion in 'Zwanger worden' started by sonja, Jan 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. appeltje

appeltje Niet meer actief

Nu ik dit topic doorlees herinner ik ook ineens mijn droom van vannacht. Ik had echt hele grote en bruine tepels, het besloeg zowat de helft van mijn borst. Waren net grote koffievlekken. Mijn vriend zei in mijn droom: 'volgens mij ben je zwanger schat' en ik dacht alleen maar 'oh nee, wat een lelijke dingen!'. Erg oppervlakkig was ik in mijn droom hè?!
    Heb vanaf 2 dagen krampen, zit nu op dag 15 na mijn eisprond (deze maand 2 dagen eerder, dus weet niet of banner klopt). Gisteravond was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden en heb met een kruik op de buik egslapen en nu is die kramp weer zo goed als weg. En inderdaad, vanochtend waren mijn tepels groter en boller dan normaal.

Ohhh... ik wil hier helemaal niet zo erg mee bezig zijn, maar de combinatie van einde cyclus en een dagje vrij (kan ik er dus meer mee bezig zijn) is niet goed.

Irisje, krijg je van mij ook vibes binnen? :) ;)

Sonja, balen dat je temperatuur is gezakt, maar misschien gaat ie wel weer omhoog, er waren eergisteren wel 4 vrouwen (incusief ikzelf) die allemaal naar beneden gingen en gisteren gingen we toch weer omhoog.... geen bloed geeft moed!

2. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hoi Appeltje

ik denk dat mijn vibes op mezelf sloegen.
    het is niet zo dat mijn vibes konstant situaties doorgeven, helemaal niet.
    Sommige meiden ken ik wat langer en dan ken ik een beetje de geschiedenis en dan krijg ik ineens een soort gevoel.
    Ook weleens zomaar, als ik iemand zijn topic lees.
    Maar het is maar soms.
    En neem het niet al te serieus.
    ben geen waarzegster ofzo.

liefs irisje (maar, ik kreeg wel een goed gevoel bij je verhaal)

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

Was ook een grapje iris! :) :)
    Nu maar hopen dat die goede vibes van jou resulteren in een mooie +-test aan het einde van je cyclus!

Share This Page