Hallo Dames, ff een updeetje, De hebben zich nog dinsdagmiddag aangekondigd en had 's ochtends al afspraak gemaakt voor vandaag met huisarts. Gezien mijn leeftijd wil ik weten waar ik aan toe ben. Maak ik nog kans of niet. Wil geen valse hoop. Vanochtend dus naar huisarts geweest en nu moet ik morgenochtend bloed laten prikken om FSH, LH, etc te laten testen in het ziekenhuis. Dan kan huisarts inschatten waar ik sta. Of er nog voldoende eitjes zijn etc. Kunnen we daarna een strategie uitdenken over hoe nu verder. Ik ben momenteel heel erg ongesteld (niet normaal) en denk toch echt dat het een MK is geweest. Het is heel jammer allemaal, had er zo'n goed gevoel bij. Maar goed zoals ik al zei, blik op oneindig en door. Wil bij deze alle dames heel veel succes wensen ! Liefs Assie
meid ik hoop van harte voor je dat het snel raak mag zijn, maar een advies zou ik je nog willen geven, test niet meer voor je nod maar (ruim) erna....in 33% raakt er wel een eitje bevrucht maar komt het niet tot een zwangerschap.....en wordt je gewoon (of iets later) ongesteld.... probeer niet te denken aan een mk want daar maak je jezelf alleen maar gek mee... heel veel succes en dat je maar goede uitslagen mag krijgen... liefs smoekie
hallo assie ik moet ook bloed laten testen om te kijken hoe het bij mij zit alhoewel ik dan wel 20 ben moest ik afgelopen maandag heen voor het volgende FSH LH en voor mannelijke hormonen en voor nog 1 weet de naam niet. ik krijg maandag uitslag. ik hoop echt voor jou dat jij een goede kans nog maakt op een kindje ik zal voor je duimen.
@smoekie: dank je voor je advies en dat zal ik zeker ter harte nemen. Ik zal niet meer zo vroeg testen! Dat heb ik wel geleerd. Jij ook heel veel succes meid. @bengelte: Oooh wat spannend dan morgen. Hou je me op de hoogte. Ik moet over 5 dagen bellen met HA. Verder wordt bij mij getest. Progesteron en Oestradiol. Jij ook heel veel succes gewens meid. Liefs Assie
ik krijg maandag pas uitslag nu jij dus opnoemt die progesteron en oestradiol word bij mij ook getest ik kon de handschrift amper lezen . ik hoop dat ik maandag goed uitslag krijg. en ik hoop dat jij die ook zal krijgen en je binnekort een kleine wondertje in je armen kunt sluiten. ik zal je op de hoogte houden.