Rare dromen

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik droom bijna iedere avond heel raar.. en eng...

eentje van een hele tijd terug,

ik ging een eitje koken, en er bleek een baby in dat eitje te zitten.. en omdat ik die gekookt had, was dat baby'tje helemaal verbrand. en toen kwamen er allemaal mensen mij achterna om dat baby'tje af te pakken, maar dat wou ik niet dus ging ik rennen.. en verstoppen, want wou dat kindje zelf houden....

echt vaag joh..

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Jeetje, jullie zitten echt met issues hoor! :p

3. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Ik heb 3 of 4 week geleden echt eng gedroomd.

Ik liep op straat. Daar liep ook een groep getinte jongens. Hun gezichten waren wit geschminkt. Én ze hadden allemaal een blote kont, waarvan ik alleen maar de kont zag! (dus niet de voorkant)
    Ik voelde me op een gegeven moment best geintimideerd door de jongens en probeerde ze niet aan te kijken, toen ik langs ze liep. Dus probeerde zo onopvallend mogelijk hen voorbij te lopen. Toen ik ze bijna voorbij was pakte de 2e jongen uit de rij, mij zo met 1 hand bij mijn keel. Ik kreeg helemaal geen lucht meer.
    En toen werd ik wakker.

Ik vond t echt een hele enge droom vooral door de geschminkte gezichten. (normaal heb ik er nooit last van)

4. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Vrouwen blijken vaker rare/enge dromen te dromen door hormonen.. Ik heb er ook regelmatig last van, alleen ben ik ze vaak zo weer vergeten. Ik kan ook geen gekke bedenken. Dit is het stukje van het internet:

Uit een recent onderzoek van de University of West England blijkt dat negentien procent van de mannen last heeft van nachtmerries tegenover dertig procent van de vrouwen. De onderzoekers kwamen erachter dat het limbisch systeem, de plek in de hersenen waar emoties worden geregeld, dromen doet ontstaan. Onder invloed van de maandelijkse cyclus en hormonen hebben vrouwen ’s nachts meer wisselingen van lichaamstemperatuur. Daardoor krijgen vrouwen vaak enge dromen en nachtmerries. Aangezien mannen geen maandelijkse cyclus hebben, hebben ze hier een stuk minder last van.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier is het bijna elke avond raak met dromen.. Maar meestal wel grappig dus dat scheelt..

Het raarste wat me altijd bij is gebleven is dat ik in een soort tekenfilm zat..
    Je hebt daar altijd van die lange dennebomen met een heeeeele dunne top.. nou, daar zat ik thee te drinken met een grizzlybeer:(
    Toen ik wakker werd heb ik serieus uit het raam gekeken waar die beer was gebleven:)
    M'n man keek me heel raar aan:D

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik droomde laatst dat ik werd achter na gezeten door een wit konijntje. Ik was echt verschrikkelijk bang voor dat beest...:(

7. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Dat verklaard dat ik deze week alleen al me schoonmoeder mega heb uitgescholden, mijn kiezen ben verloren en gedumpt ben. Verder nog een paar vage dingen die ik amper kan herinneren, maar bij het wakker worden wel dacht: watte??

En dan nog afvragen hoe ik zo moe kom:p

8. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik heb echt alleen maar van die achterlijke dromen. Ze raken kant noch wal.

Zo heb ik laatst gedroomd dat ik met Gollum (Lord of the Rings) een gedichtenwedstrijd zat te houden. Hij had gewonnen en om mijn goeie kant te tonen, klapte ik voor hem.
    Duurde niet lang overigens, want ik werd ineens wakker van gelach.
    Bleek mijn vriend zich kapot te lachen omdat ik dus daadwerkelijk in mijn slaap met mijn handen aan het klappen was.:)

9. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    HAHAHAHAHAHAHAHA, briljant!!!:D Een gedichtenwedstrijd met Gollum:p:p:p

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nou, daar gaan we, ben volgens mij wel de koningin van de rare dromen.

- Ik zit in de zorg (in het echt). Een nacht droomde ik dat een client met voorover uit haar stoel was gevallen met haar hoofd op haar rollator. Ik wilde haar voorzichtig weer rechtop in de stoel zetten. Wat er dus echt gebeurde dat ik mijn man heel voorzichtig rechtop in bed zette en zei:"Kom maar rechtop zitten mevrouw"...
    - Ik heb een periode gehad dat ik werkelijk elke nacht over Ben Saunders droomde en ik vind hem niet eens leuk. In de dromen is hij meestal helemaal niet aardig, maar toch ben ik helemaal gek op hem in die dromen.
    - Ook een keer van Roel van Velzen gedroomd..Was nog al een seksueel getinte droom, want hij haalde een kinderarmpje uit zijn broek.
    - Vorige week gedroomd dat manlief zijn zweterige, natte stinkvoeten tegen mijn gezicht aan hield.. Op dat moment kwam hij net lekker tegen me aan liggen.. Ik draai me om en geef hem een pets op zijn gezicht.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb ook wel eens gedroomd dat ik mn tanden uitspuugde. En dan niet alleen mn tanden, maar mn hele kaak, in stukjes.

Te goor...

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Vannacht weer levendig gedroomd..Komt doordat ik gisterenavond wat bruinverlies had..
    Ik droomde dat ik vandaag voor een extra echo mocht en dat er 2 kindjes te zien waren, waarvan er 1 niet meer leefde :(

13. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik had gedroomd dat mijn zoontje koorts had. Wel 179 graden.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Daar heb ik wel eens iets over gelezen volgens mij...Betekend iets..

Ik heb pas gedroomd dat ik met mijn vriend en zoontje in een zwembad was. We gingen weg en kwamen in de kelder van t zwembad ofzo en er stonden allemaal hoge blokken (soort boobytraps) en daar boven hingen echt mega veel spinnen in alle soorten en maten die zomaar naar beneden pleurden. K*t beesten, kwamen wel zonder schade naar buiten en toen leek het net of we in een spel waren belandt ofzo en raakte ik mijn vriend kwijt op een grasveld en daarna werd ik wakker....

Deel Deze Pagina