Hey meiden, Afgelopen donderdag is onze droom acuut afgebroken... Woensdag ond eerst bruine afscheiding wat donderdag doorzette. Donderdag meteen naar gyn gegaan... Echo gehad... Helaas nog geen baby voor ons. Hoe lang na een miskraam worden de meeste vrouwen weer zwanger? Ik hoor dat dat regelmatig heel snel is, maar zou graag wat ervaringen willen lezen.
Hoi, Allereerst dikke knuff voor je, heel erg jammer dat je een miskraam gehad hebt. Ikzelf heb er nu 2 gehad, eerste was in Januari en het was weer raak in Juni wat helaas weer resulteerde in een miskraam. En nu nog op de wachtbank voor deze ronde, hoop snel weer bingo te hebben en dat het deze keer een plakbeeb is
Wat verdrietig dat de zwangerschap mis is gegaan. Sterkte! Ik werd 2x na een mk de derde ronde weer zwanger. Helaas is t bij mij nog maar 1x goed gegaan. Deze keer was ik de 4e ronde zwanger. Maar ik heb ook vaak genoeg verhalen gelezen van meiden die gelijk de volgende ronde zwanger waren. Ik wil je trouwens wel waarschuwen dat je hormonen je lijf de komende tijd flink voor de gek kunnen houden!
Wat naa dat het fout is gegaan Ik had er ook hoop op dat het snel weer zou lukken, helaas heeft het bij ons nog 13 maanden geduurd...
Wat naar dat het fout gegaan is, hier is het in augustus mis gegaan, tot de dag van vandaag nog niet zwanger...
Ik hoor inderdaad zoveel verschillende dingen... ik heb eigenlijk ook geen idee hoe mijn cyclus nu loopt... verlies nu vanaf donderdag dus telkens wat bloed, maar niet erg veel... normaal een cyclus van 27 dagen, maar heb nu dus geen idee... ging jullie cyclus ineens weer verder als voorheen?
Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad! Ik weet hoe je je voelt. Ik zit nu in de 1e ronde na mijn miskraam dus kan je niet de antwoorden geven waar je naar op zoek bent. Veel sterkte en ik lees mee. Ben ook wel benieuwd naar de antwoorden.
Wat verdrietig dat het fout is gegaan! Bij mij was mijn cyclus wel meteen weer normaal. De eerste keer dat ik zwanger raakte (wat eindigde in de miskraam) was ik heel snel zwanger dus ik verwachtte ook na de miskraam wel weer snel zwanger te zijn. Maar het heeft 11 maanden geduurd. Waarom weten we niet. Leek toen heeeeel lang maar nu ik weer zwanger ben en alles goed gaat niet meer. Het is gewoon de onzekerheid dan of je nog wel een keer zwanger zult raken. Het is dus altijd afwachten denk ik, maar ik hoop dat het voor jou sneller gaat en dat het helemaal goed mag gaan dan! Ik lees wel veel verhalen van meiden die wel snel zwanger waren weer na een miskraam.
Wat ontzettend klote dat het mis is gegaan... Ik heb in december 2010 ook een MK gehad, daarna direct weer zwanger geworden. Dus tussendoor niet één keer ongesteld geworden. Hopenlijk lukt dat bij jou ook meid!
Mietie, veel sterkte... ik had ook meestal cyclus van 27-28 dagen, na mijn spontane miskraam was het een cyclus van 33 dagen, dus 5 dagen langer, dat valt nog mee... Nu weet ik het niet en wacht ik af... heb als banner cyclus van 30dagen gekozen, dat zit er mooi tussenin Er zijn vrouwen die snel terug zwanger zijn, anderen niet... Was je al tijdje bezig met zwanger worden, of is het snel gegaan ? groetjes!
Wat vreselijk moeilijk is het, hè. Je voelt je zo alleen op dat moment... Ik ga nu naar ronde 2 na mijn miskraam.. Ik hoop zo dat het gaat lukken, maar de moed zakt je wel even vierkant in de schoenen.. Maar hoe dan ook, het gaat wel een keer raak zijn en raak blijven!
Hier even een positief berichtje. Bij kwamen ze na 13 weken er achter dat het hartje gestopt was met kloppen. Na een curretage, ben ik nu meteen zonder weer gemenstrueerd te hebben ruim 8 weken zwanger van ons wonder. Nooit gedacht dat het zo snel kon!
In maart een mk gehad met elf weken, en na twee keer ongesteld geweest te zijn weer zwanger. Eerste ronde nergens op gelet. Nouja, ik vond het heel snel. Je hoort mensem dat het wachtrn na een mk erger is dan ervoor, maar zo heb ik het niet ervaren. Sterkte nu.
Veel sterkte meis.. ik was 2 maanden na de miskraam (8 weken) weer zwanger. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent, want ik weet, de wens is nu nog groter
heej meid wat erg dat jullie droom zo'n einde krijgt.maar veel mensen zijn idd vaak weer snel zwanger ik heb vorig jaarn november een mk gehad en nu hebben we een zoontje van 2 maanden dus ik hoop voor jullie dat dit bij jullie ook gebeurt.sterkte en succes
Hoi, wat vervelend! Ik had in maart dit jaar een mk en sindsdien onregelmatige cyclus en extreem veel bloedverlies. Nog steeds niet zwanger helaas.
Ach, wat een naar nieuws. Sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik merk in mijn omgeving dat iedereen dit heel anders ervaart. Ik heb half augustus een miskraam gehad. De eerste menstruatie daarna was heftiger dan normaal en een week na de menstruatie verloor ik opeens weer een paar dagen bloed. Daarna de eerste normale menstruatie en dat was meteen weer de laatste, want nu ben ik alweer zwanger! We krijgen nu met acht weken alweer een echo, dat scheelt in het wachten. Spannend! Heel veel succes, ik hoop voor je dat het snel raak is en dat het dan goed gaat!
he mietie, heftig he zo'n miskraam. ik was meteen de eerste ronde zwanger en met 5 weken een miskraam. heel verdrietig maar heb het wel een plekje kunnen geven. wij zijn na de bloeding gewoon met volle moed weer opnieuw aan het proberen. miskraam is nu bijna een maand geleden maar nog geen rode duivels te bekennen. wel steekjes in de lies misselijk maar ja je lijf houd je gauw voor de gek als ik het hier mag lezen. we wachten het af. ook al is dat wel heel moeilijk die onzekerheid. we zien het positief we weten ieder geval dat we zwanger kunnen worden en hoop heel snel op twee streepjes. jij succes als je er klaar voor bent gewoon weer lekker aan de klus meid
Afgelopen Juni een miskraam gehad en ook nog niet zwanger.. Zaterdag moet ik ongi worden..Ben benieuwd of die komt.. Gemiddeld duurt het een half jaar na een mk.