hoi meiden ik ben inmiddels alweer 23 weken zwanger vanacht heb ik voor het eerst zo beroerd geslapen ik kon gewoon niet op mijn zij liggen en me kleine meisje druk ik denk nog ff en ze komt eruit zetten zulk schoppen erg onrustig ook heb ik sinds 2 dagen giga rugpijn met een beetje uitstraling na mijn heup ik lijk wel een omatje als ik van de bank af wil stappen alles doet zeer ook de onderbuik is niet aan te raken en ook begint de misselijkheid weer terug te komen en ik was zo blij dat ik ervan af was . . . . . dames met ervaring? ik hoor het graag groetjes
Vervelend is dat.. heb er bij beide zwangerschappen ook veel last van gehad. Voordeel is dat als de kleine geboren wordt, je al gewend bent aan niet slapen :')
Hier 21 weken en precies zelfde vannacht alleen onze prins was redelijk rustig maar wat een nacht ik lees even mee voor als iemand nog tips heeft hier altijd buikslaper geweest gaat nu echt niet meer en rugpijn. Lukte dus niet op m'n zij te slapen maar op m'n rug slaap ik zo licht verschrikkelijk
Hier ook een oma'tje Ik heb vanaf 15 weken last van bekkeninstabiliteit, dus lekker slapen is er niet meer bij. Wat bij mij tegen misselijkheid helpt is om op mijn linkerzij te gaan liggen als ik wil inslapen. Iedere keer dat ik wakker word draai ik me om, zo belast je beide kanten gelijkmatiger. En ons eigen bed is veel harder dan ons logeerbed, dus vaak verhuis ik halverwege de nacht naar het logeerbed, dat ligt dan wat prettiger. En dat getrappel? Dat vind ik dan wel erg leuk 's nachts, aangezien ik sowieso wel veel wakker ben. Ik vind wel dat het naar het einde toe bij mij erger is geworden, ook omdat er veel meer gewicht op je rug rust, een kussen tussen je knieeen kan ook een beetje helpen. En veel water drinken helpt tegen hoofdpijn en misselijkheid. Het grote voordeel vind ik wel dat ik nu veel sneller weer terug inslaap dan voor mijn zwangerschap, dat leer je wel en is wel handig voor straks haha Maar sterkte, slecht slapen is niet leuk
Hier hetzelfde liedje, slaap al vanaf een week of 20 erg slecht... Heb dan ook nog bi, maar ik kan alleen zeggen dat het nog veel erger wordt haha.. Hier van de Fysio de tip gehad om te gaan slapen met een voedingskussen en ik moet zeggen dat ik mezelf met dat ding nog wel in een fijne positie kan nestellen haha. Tis wel een enorm gevaarte maar ik wil niet meer zonder..
hoi hoi ik heb idd vanacht een kussen tussen mijn knieen gedaan en me benen wat opgetrokken dan gaat het nog enigszins toch maar even kijken voor een kussen die je ook kunt gebruiken voor de voeding straks wie weet geeft dat wel wat steun ja het zal ongetwijfeld nog wel erger worden en dat ze zo beweegt is geen probleem hoor maar het oma gevoel stoort me gewoon hahah grpetjes
Ach meid, heel herkenbaar hoor! ik kan af en toe nog steeds niet slapen ,ik blijf draaien en draaien en nog eens draaien in bed. Nu heb ik een extra kleine kussen gepakt en deze leg ik als ik op mijn zijde lig buik /borsten ik lig nu wel iets beter. Maar ja als ik eenmaal goed lig, begint mijn meisje keihard te schoppen en dit gaat meestal in de nacht door
idd echt heel erg herkenbaar ben blij dat het erbij hoort en zo te zien ben ik ook echt de enigste niet we moeten het er maar mee doen alles voor ons meisje ik heb in elk geval eenvoedingskussen gehaald dus die gaan we vanavond direct uitproberen groetjes
ik heb dat tijden mijn eerste zwangerschap ook heel erg gehad en heb toen de tip gekregen om een warme doek op mijn buik te leggen en idd een kussen tussen de benen en ik moet zeggen het werd toen wat rustiger in mijn buik dus mischien zou je een warme doek op je buik kunnen leggen en het eens te proberen bij mij hielp het gelukkig ....
Ik slaap sinds week 15 met een voedingskussen..kan je zeggen..ideaal..ligt heerlijk. .je kan m zo tussen je benen klemmem en je schouder eronder en je hoofd erop leggen..dit is dus mn grootste vriend bij het slapen
Vervelend he? Maar ook vermoeiend! Ik slaap de laatste paar weken ook erg slecht, en als ik dan eindelijk slaap word ik weer wakker gemaakt.. grrrr Kan daar zo strontchagerijnig van worden.. Ook last van mijn onderrug als ik maar iets doe in het huishouden of met de hond loop.. Zodra ik zit of lig gaat dat wel weer, maar kan moeilijk de hele tijd blijven zitten. Heb nog een zoontje rondhuppelen