ja het blijft een vaag gedoe dat dromen maar ik denk dat deze dromen geen achterliggende gedachte hebben. of wel.? zijn we misschien bang om onze kerel kwijt te raken.want we dromen wel alemaal over onze kerel. haha wij zitten ook nog eens midden in een grote verbouwing dus ik heb mijn slaap hard nodig en kan het niet hebben om bang wakker te worden maar ja. het gaat vanzelf weg denk. nou nou maar hopen dat morgen mijn test positief zegt. groetjes mik
ik heb meer gehoord (het staat ook best veel onder symptomen) dat vrouwen die zwanger zijn anders dromen of nachtmerries hebben... ben benieuwd...
droom elke keer over me zwangerschap en pas dat ik een jongetje had en die leek op een bekende van ons haha en het slaat allemaal nergens op.
nou inderdaad gefeliciteerd ! duim nu ook maar voor ons dat wij ook binenkort zo'n mooie banner mogen maken. morgen is de dag dat ik hoop ik een goed antwoord krijg heb vandaag tegen mijn moeder gezegd dat ik overtijd ben en toen zei ze dat zij ook meteen na de pil zwanger was maar dat ik niet teveel moet hopen. maar stiekem.............................ben ik toch aan het hopen. haha wat zijn we er toch mee bezig he. groetjes ikke
dag meiden goedemorgen, helaas negatief ik denk dat ik toch aan het ontpillen ben als ik op onternet lees hebben mensen die ontpillen ook symptomen van zwangerschap dus dat zal het wel zijn want tien dagen overtijd en nog negatief lijkt mij onwaarschijnlijk. helaas maar ja groetjes mik
ik wil niet dat je gelijk al je hoop kwijt raakt, maar ik heb het ook een keer gehad. was ook 10 dagen overtijd (zie onderschrift), maar de testen waren iedere keer negatief. Was toch echt ontpillen.... Hoop voor jou dat het wel een goed teken is hoor en dat je snel wel positief test!
nou ik ga mezelf niet meer gek maken ik ga er gewoon van uit dat ik aan het ontpillen ben. en volgende week donderdag zien we wel weer als ik dan nog niet ongesteld ben test ik weer maar ik ga er echt vanuit dat ik aan het ontpillen ben. groetjes mik
droomde vannacht over een man die naakt voorbij liep. ik reed voorbij op een stofzuiger( hoe verzinje het) en ik dacht nog goh wat een apart kontje heeft die man
haaa heb het niet eens gefantaseerd, weet ook niet hoe zulke ideeen zich kunnen openbaren in mijn dromen
nou ja als het een mooie man is.......................... haha dromen zijn toch niet te doorgronden. het blijft iets aparts. groetjes mik
het was een blonde, val niet eens op blond maar hoe kan je rijden op een stofzuiger? hoe kom ik erbij? heb het van de week wel over een nieuwe stofzuiger gehad
Ik droomde ook al zo raar! Dat mijn dochtertje voor mijn ogen verdronk en ik haar niet kon redden :S Ow wat ging mijn hart tekeer!
raar he...ik lees dus wel eens dat je tijdens je zwangerschap anders droomt danwel last hebt van nachtmerries...als ik zwanger ben (weet het nog niet hihi) is dit bij mij zeker het geval...
nog geen bloed. maar wel krampen in mijn onderbuik net alsof ik ongesteld moet worden. maar er komt nog niets. groetjes mik
vanacht ook zo rare droom gehad. ik was samen met mijn man en neefje in het vliegtuig. het leek een soort bus zonder dak vliegtuig. er werd verteld dames en heren over enkele ogenblikken komt er en dagk op het vliegtuig en zijn we gereed om te vliegen. (slaat nergens op natuurlijk) Daarna toen het dak op zat vlogen we weg alleen het vliegtuig crashten omdat het dak eraf vloog en het gekke is mijn man en mijn neefje en ik hebben het overleefd en een groot gedeelte heeft het ook overleefd. draai ik door of is dit een zwangerschap symtoon