nou je draait niet door hoor dromen kun je niet doorgronden. haha maar of je zwanger ben dat weet je pas als je test dus daar kunne wij je geen antwoord op geven. ik weet zelf niet eens of ik zwanger ben dus laat staan dat ik weet of jij zwanger ben haha. maar ik hoop het voor je het blijkt wel een sympto te zijn dromen. maar ja het blijft hopen. groetjes mik
nou helaas meiden het was bij mij geen voorteken ben net ongie geworden 14 dagen te laat maar ben wel blij (oo al is het geen goed nieuws) dat ik weet waar ik aan toe ben . het was pas de eerste ronde na de pil voor mij dus het was gewoon ontpillen. op naar de volgende ronde. groetjes mik
hoi mik vervelend dat het niet is gelukt. dat rot ont pillen daar zouden ze iets aan moeten doen maar goed. een nieuwe maand nieuwe ronde nieuwe kansen.
Hhahaha Wat een "leuke" verhalen, inderdaad dat dromen de meest rare dingen heb ik gedroomd. Voor mij ook een teken dat ik misschien wel zwanger kon zijn, en inderdaad mijn ongesteldheid bleef uit. Heel erg, ik had een droom, mijn vriend had zijn werk verloren, was alcoholist geworden en ook nog eens aan het flirten met twee meiden aan een bar waar we opeens waren. En dat alles in één droom! Ik werd met zo'n naar gevoel wakker. En zo heb ik er nog een paar gehad. Nu is het overigens weer wat minder maar goed raaar dus.
Yep, rare dromen, heel herkenbaar. Je moet ook zoveel gedachten en emoties verwerken als je vermoedt of erachter komt dat je zwanger bent.
Ja en het gekke is dat een hele goede vriendin ook over mijn kindje gedroomd heeft (ze mag alleen nu nog niets weten)
Haai Ik ben niet zwanger, maar heb eigenlijk altijd rare dromen, dus zelfs als ik zwanger zou worden, dan zal er bij mij weinig verschil zijn. of kan het nog raarder.........