Rare droom over losse tand

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.176
    16.511
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Een aantal nachten geleden had ik zo'n rare droom.Ik was met mijn schoonmoeder en ik ontdekte dat mijn tand onderin loszat.Ik kon hem er zelf uittrekken voor de spiegel en het had de vorm van een hele grote glasscherf.Het rare is dat toen ik in de spiegel keek je helemaal niet zag dat er een tand uit was want alles stond er nog.
    Iemad een idee of dit een betekenis heeft??

Groetjes.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    In mijn dromenboek heeft een droom met tanden te maken met ziek zijn of ziek worden. ( of iemand in je omgeving die ziek is of wordt)

Op je gezondheid gaan letten.

Of er komt veel strijd met bepaalde mensen.

Ik vond dit ook nog:

Welkom bij Dromenweb.nl

3. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Ik droom heel vaak dat ze eer gewoon uitvallen!!! En ja ik heb strijd met mensen... and i am soooo gonna win.

4. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Een paar jaar geleden droomde ik dat regelmatig, maar ik geloof toch niet dat er toen iets aan de hand was. Kan het me niet meer herinneren iig.

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.206
    1.259
    113
    Centrum België
    Dit is ook bij mij m'n wederkerende droom: uitvallende tanden. Ik heb begrepen dat het te maken heeft met veranderingen in je leven...

6. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Heb dit ook gehad een paar jaar geleden, in mijn dromenboek stond dat er iemand in mijn directe familie ziek zou worden, geloofde dit eigenlijk niet zo en plotsklaps werd mijn broer een jaar later ernstig ziek terwijl hij destijds nog maar 26 was....

7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Hoe is de band met je schoonmoeder? Doe jij je anders voor bij haar dan dat je werkelijk voelt? Is er iets binnen jullie contact waar je je onzeker over voelt, machteloos in staat? Toen je in de spiegel keek, kon je toen ook je schoonmoeder zien of alleen jezelf? Wat was de staat van de spiegel? Was hij schoon? Juist vies?

De spiegel kan hier staan voor je innerlijke ik. Het feit dat je een tand eruit haalt, die verandert in glas en uiteindelijk er helemaal niet uit is, kan betekenen dat je een bepaalde onzekerheid hebt richting je schoonmoeder, waarvan het zich alleen in jou afspeelt.

Mocht je nog vragen hebben, mag je ze altijd stellen.

8. elmirah

elmirah Lid

24 mrt 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien heb je tandvlees ontsteking en heb je over en losse tand gedroomd

9. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Lang niet meer bij de tandarts geweest? ;)

Deel Deze Pagina