Styling poducten voor je haar

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Wat gebruiken jullie? Haarlak, mouse, wax, gel of niks? Welk merk?
    Lang of kort haar? Krullen of stijl haar?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Elnette haarspray verder niets.
    Heb dun en pluizig haar en hiermee tem ik het..

3. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    Ik heb shampoo, een masker en olie van de kapper... Is wel duur, maar nu dat m 'n haar geblondeerd is heb ik het nodig om te zorgen dat het geen droge bos touw wordt ;)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik gebruik de ciment van Kerastase voor het fohnen /stijlen. Dan haarspray. En soms een beetje olie tegen de pluis.
    Lang haar met krul/slag.

5. minon

minon Niet meer actief

Ik gebruik etos krul control creme. Dat is eigenlijk alles.
    Ik fohn mn haar nooit want dan heb ik een ragebol.
    Heb halflang haar en een beetje pluizige krullen.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    shampoo, das alles.. en 1 keer per maand doe ik een kokosolie masker

lang haar hier trouwens

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Half lang haar, waar ik zelf krullen in maak. Haar beschermer en mousse van Syox, haarlak van wella of junior

8. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Hier een redelijk lang haar. Ik heb slagen in mijn haar, dus het pluist enorm. Hier Biosilk oil of arganolie om pluizen tegen te gaan, en om handmatig krullen te creëren. Ik stijl het af en toe ook, dan gebruik ik ook een haarspray. En verder gebruik zo nu en dan ook een haarmasker.

9. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Haarlak gebruik ik dagelijks omdat mijn haar anders giga pluist.
    Soms gebruik ik antipluis spray in mijn haar maar daar word het zo snel vet van.
    En als ik wat slag in mijn haar wil gebruik ik mouse wat ik in mijn haar kneed.

Gebruik geen vast merk, net het gene wat in de aanbieding is.

Ik heb trouwens lang dun haar waar net geen slag in zit maar ook niet stijl is.

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

ik gebruik regelmatig volume poeder van andrelon, plump it up spray van v05 en haarlak.

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Shampoo, cremespoeling, masker en silkoil. Soms Haarlak maar alleen als ik uitga ofzo

12. Samama

Samama Niet meer actief

Ik gebruik al jaren Got2B antifrizz (die roze/gele) lotion. Smeer het in mijn haar na het wassen. Werkt perfect. Heb lang fijn haar, dat echt pluist als ik dit er niet in smeer.

13. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Wanneer ik niet in het zwembad ben geweest was ik het met conditioner van yes to cucumbers (mijn haar is van zichzelf kurkdroog, dus ik kan het me permitteren om maar eens in de zoveel weken shampoo te gebruiken). Ik zwem alleen wel regelmatig nu. Het chloor maakt mijn haar vreemd genoeg hartstikke vet op een viezige manier. Daarom gebruik ik yes to cucumbers shampoo. Als masker gebruik ik weleda haver haarmasker. Als stylingproduct leave in conditioner van yes to carrots.

14. Username

Username Niet meer actief

Nu nog elvive shampoo maar als die op is moroccan oil shampoo of yes to carrots ivm de bende die in veel producten zit.

Verder moroccan oil en bumble&bumble styling Cream. Heb fijn haar tot net over mijn schouders.

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb lang haar.
    Gebruik eens in de 2 weken een haarmasker.

Verder als ik mijn haar stijl gebruik ik olie om het te beschermen, geen idee welk merk, haal het bij een kapperswinkel.
    Doe er echt een eeuwigheid mee, want stijl mijn haren alleen voor feestjes etc.
    Soms gebruik ik haarlak, maar ook dat is alleen als ik iets aparts met mijn haar doe voor feest/stappen.

16. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Elnett haarspray, serum en olie voor in de punten.

17. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Naast de shampoo van Schwarzkopf; Gliss Kurr olie voor de puntjes, Gliss Kurr care&repair crèmespoeling en Lee Stafford haarspray en stylingspray (bescherming tegen hitte van stijltang). Die laatste gebruik ik zelden, stijltang wordt bijna niet meer gebruikt. Producten van Lee Stafford ruiken trouwens lekker :D

Deel Deze Pagina