Wat gebruiken jullie? Haarlak, mouse, wax, gel of niks? Welk merk? Lang of kort haar? Krullen of stijl haar?
Ik heb shampoo, een masker en olie van de kapper... Is wel duur, maar nu dat m 'n haar geblondeerd is heb ik het nodig om te zorgen dat het geen droge bos touw wordt
Ik gebruik de ciment van Kerastase voor het fohnen /stijlen. Dan haarspray. En soms een beetje olie tegen de pluis. Lang haar met krul/slag.
Ik gebruik etos krul control creme. Dat is eigenlijk alles. Ik fohn mn haar nooit want dan heb ik een ragebol. Heb halflang haar en een beetje pluizige krullen.
Half lang haar, waar ik zelf krullen in maak. Haar beschermer en mousse van Syox, haarlak van wella of junior
Hier een redelijk lang haar. Ik heb slagen in mijn haar, dus het pluist enorm. Hier Biosilk oil of arganolie om pluizen tegen te gaan, en om handmatig krullen te creëren. Ik stijl het af en toe ook, dan gebruik ik ook een haarspray. En verder gebruik zo nu en dan ook een haarmasker.
Haarlak gebruik ik dagelijks omdat mijn haar anders giga pluist. Soms gebruik ik antipluis spray in mijn haar maar daar word het zo snel vet van. En als ik wat slag in mijn haar wil gebruik ik mouse wat ik in mijn haar kneed. Gebruik geen vast merk, net het gene wat in de aanbieding is. Ik heb trouwens lang dun haar waar net geen slag in zit maar ook niet stijl is.
Ik gebruik al jaren Got2B antifrizz (die roze/gele) lotion. Smeer het in mijn haar na het wassen. Werkt perfect. Heb lang fijn haar, dat echt pluist als ik dit er niet in smeer.
Wanneer ik niet in het zwembad ben geweest was ik het met conditioner van yes to cucumbers (mijn haar is van zichzelf kurkdroog, dus ik kan het me permitteren om maar eens in de zoveel weken shampoo te gebruiken). Ik zwem alleen wel regelmatig nu. Het chloor maakt mijn haar vreemd genoeg hartstikke vet op een viezige manier. Daarom gebruik ik yes to cucumbers shampoo. Als masker gebruik ik weleda haver haarmasker. Als stylingproduct leave in conditioner van yes to carrots.
Nu nog elvive shampoo maar als die op is moroccan oil shampoo of yes to carrots ivm de bende die in veel producten zit. Verder moroccan oil en bumble&bumble styling Cream. Heb fijn haar tot net over mijn schouders.
Ik heb lang haar. Gebruik eens in de 2 weken een haarmasker. Verder als ik mijn haar stijl gebruik ik olie om het te beschermen, geen idee welk merk, haal het bij een kapperswinkel. Doe er echt een eeuwigheid mee, want stijl mijn haren alleen voor feestjes etc. Soms gebruik ik haarlak, maar ook dat is alleen als ik iets aparts met mijn haar doe voor feest/stappen.
Naast de shampoo van Schwarzkopf; Gliss Kurr olie voor de puntjes, Gliss Kurr care&repair crèmespoeling en Lee Stafford haarspray en stylingspray (bescherming tegen hitte van stijltang). Die laatste gebruik ik zelden, stijltang wordt bijna niet meer gebruikt. Producten van Lee Stafford ruiken trouwens lekker