Gister mijn intake gehad bij de vk. Mag over 4 wkn alweer terug voor de termijn echo. Heb alleen een erg lage bloeddruk 110/45.
Ik heb in t begin 85 om 50 gehad, was laag maar niet te laag. Gewoon beetje extra zoutig eten en oppassen met snel opstaan/bukken. Gefeliciteerd en geniet !
Ik zit telkens rond de 90/50 of ietsje hoger, maar voor de baby is dat juist goed, dus het moet maar. Als je er veel last van hebt, kunnen dropjes en zoutjes wel een beetje helpen. En zorg ook dat je genoeg drinkt op een dag!
Bij mij was hij ook vanaf de eerste weken erg laag. blijft steeds rond de 50/100. Het commetaar van de VKwat een prachtige lage bloeddruk) Ik maak me er dus geen zorgen over
ik heb gisteren ook intake gehad, bloeddruk was 70/100 en das heel normaal voor mij, heb dat bij mn vorige zwangerschap ook tot het einde zo gehouden. Ik heb 24 jan echo, spannend he
Zolang je geen klachten hebt van de lage bloeddruk is het niet erg. Tegenwoordig zeggen de cardiologen zelfs hoe lager de bloeddruk hoe beter! Heb je toch wat last van duizeligheid dan een dropje eten of kopje bouillon of soep drinken of een beetje extra zout door het eten. Als je geen klachten hebt, is het echt niet erg.